Kumpi arvokkaampi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hans_81
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kumpi arvokkaampi - mopotin vai kotilo?

• Pyörä on kalliimpi.

Ääniä: 0 0,0%
  • Auto on kalliimpi.

Ääniä: 3 100,0%
  • Omistan vain pyörän.

• Omistan vain auton.

• En omista kumpaakaan ko. ajoneuvoista.

• Ääniä yhteensä
    3
ehkä tää mersu on mun tallin kallein vm 1952 W187 220 innenlenker mit sciebedach ja käyttöauto pystylamppu mb w115 220D vm 1974 ehkä halvin pyörät näiden välissä

Ehdottomasti pyörä kotiloa arvokkaampi
biggrin.gif

Hankala vastata kun taitaa molemmat olla samanhintaisia.
Auton arvo tosin ei enää kauheesti alene kun taas prätkän hinta tippuu kokoajan.

Joten vastaan vaihtoehdon molemma samanhintaisia.

Auton arvo tällä hetkellä -50€ jos siitä haluais (yrittäis) eroon päästä. Ja mopottimen arvo pyörii 10 kilon hujakoilla tällähetkellä.

Nyt autojen hintojen pudottua mopo alkaa olla kalliimpi ja pitää hintansakin paljon paremmin!!!!

ehkä tää mersu on mun tallin kallein vm 1952 W187 220 innenlenker mit sciebedach ja käyttöauto pystylamppu mb w115 220D vm 1974 ehkä halvin pyörät näiden välissä

Ihailtavaa kalustoa! Onneks ei ole kateuden vikaa ja jotain löytyy itseltäki, mm MB 190 E 2,3 einsprit autom vm -86, omaan maun mukaan tilattu ja tehtaalla varusteltu.
Kaikkihan nää lelut on kivoja, prätkän ajokauden lyhyys tekee siihen jotain odottamisen kutinaa..
062802moto_prv.gif

Ja onhan niin, että kaikkia arvoja ei mitata rahassa, tosiaan.
cool.gif

mulla vain auto tällä hetkellä, pyörän jouduin myymään syksyllä
bawling.gif

mut ehkäpä taas kesällä ajellaan
062802moto_prv.gif

Oma auto noin 300 egee, mopo x10 eli 3000 egee. Emännän auto noin x3 eli 9000 egee. Halpoja vehkeitä, pääasia ettei jätä tienposkeen.
062802moto_prv.gif

Auto on kalliimpi,
kulkuneuvojen yhteissumma jää alle 8000 euron.

Tosin polkupyörissä on kiinni melkein saman verran...kaksipyöräinen on sekin  
buttrock.gif

Tästä puuttuu se oikea vaihtoehto, eli auto on kalliimpi kun molemmat pyörät yhteensä, sekään tosin kovin kallis ole  
smile_org.gif

Jos tunnearvossa mitataan niin vanha Honda vie potin kirkkaasti kotiin  
inlove.gif

Back