Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
itse olen niin onnekkaassa asemassa, että työhön liittyy täys autoetu eli jeniäkään ei tarvitse autoiluun laittaa. Edellisen korppusahan myyntihinta taisi olla kutakuinkin 10% nykyisen pyörän hinnasta, joten prioriteetti oli silloinkin selvä
korjaus vanhaan tietoon. sekä pyörä että auto ovat vaihtuneet. tällä kertaa auto on seat cordoba vm.2003 (ostettu 8/2005) ja mopo cbr 900rr vm.1995 (ostettu 5/2005)+ gpz 500s vm.1994(ostettu 9/2005) hintaan 2000€. auto on nykyään kalliimpi kun pyörät yhteensä.
pyörä -93 arvo 2000€
käyttöauto -97 arvo 2500€
työauto -86 arvo sen verran ku tankissa on ainetta...
autot luonnollisesti diisseleitä...
ja sit on yx -91 ahdettu ikuinen projekti corolla jonka tekniikalla on jotakin tunnearvoo...
Tosta puutui vaihtoehtona samanarvoiset, mulla nimittäin molemmat liikkuu aika samois hinnoissa. Pistin kuitenkin pyörän koska ennemmin luovun kotilosta kuin rakkaasta prätkästä...
Kyllä näin perheellisenä pitää auton olla kunnollinen, että siihen mahtuu kaikki tarvittava, eikä se jätä tielle. Moponkin pitää olla luotettava, mutta sellasen saa onneks aika"edullisesti". Tämänhetkinen mopo on oikein ihanteellinen harrastusmopo(DR 650), ei tarvi kiillotella kromeja eikä oo niin väliä jos on kuranen tai tulee kiveniskemiä. Eikun