• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

kumman valitsen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tauski
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
nyt ois pyörän vaihto eessä. kumman otan? honda pan european tai bmw 1200 gt. honda kyllä sirittelee hinnallaan mutta niiin ...
en kyllä ota mitään jos pitää olla kokoajan ränkky vieressä
smile_org.gif

Jos et halua kaikkien testien voittajaa ja "vuoden matkapyörää" parina vuonna ota Honda.
033102beer_1_prv.gif

Mun XX:ä vaihtui K1200GT:hen

No mitä sä meinaat ajaa ja mitä haet ? Jos tyydyt alle 150 matkavauhtiin ja haet todella kestävää ja tärinätöntä kyytiä ==> se on Honda. Jos haet autobaana-ohjusta, ihan viimeisen päälle ajo-ominaisuuksia ja kestät pieniä ja keskisuuria laatuongelmia, eikä ole rahasta kiinni ==> Bemu on varmaan pelisi !
sport05.gif

Se on henkisestä henkselistä kiinni.

Jos pelkää lähimmäisen kommentteja, osta Honda.

Mutta jos Honda ei ookaan mitään kenenkään silmissä, ja se ahdistaa, vaihda vaikkapa Bemariin.

Sorry, pakko vihdoin avautua, mutta tää paistanut tällä palstalla tosi pitkään.

Mika Nurmi
Vantaa
40+ vuotta, ja paljon romuja nytkin nurkissa, jakauma Saksa-Japani 3-3, jos se jotain vaikka kiinnostaa.

Jos et halua kaikkien testien voittajaa ja "vuoden matkapyörää" parina vuonna ota Honda.
033102beer_1_prv.gif

Mun XX:ä vaihtui K1200GT:hen
jaa mitäs matkapyörätestejä bemari on voittanut? jossei nytten sitte lt?

Jos haluat huoletonta ja värinätöntä tekniikkaa jota ei tarvi kypätonnin välein käyttää kalliissa merkkihuollossa niin osta honda.
jos voima on pääasia ja valmis tinkimään huipputehoista mukavuuden kustannuksella niin osta sitten bemari.

Uskallan väittää, että neljän vuoden jälkeen olet ollut useamman kesäpäivän pajalla saksalaisen kanssa kuin jaappanilaisen kans.

Omakohtaiset kokemukset. Edellinen pyörä panikka ja reilut 50 tkm eikä ainuttakaan häiriötä.Saatika vikaa.
062802jumpie_prv.gif

TM-matkapyörätestin. Mukana ei ollut Kawa1400 GTR. Kaikki testiin osallistuneet kuljettajat valitsivat BMW:n parhaaksi.

Biken testin.Mukana oli myös Kawa eli kaikki tähän ryhmään luettavat pyörät.Tulos oli BMW,Kawa,Yamaha,Honda.
Cycle World  -06 ja 07 "best Sport Tourer of the Year"
sport05.gif

Pelkkä uskaltaminen väittää jotakin ei minua vakuuta ,kyllä molemmat on laadukkaita pelejä.

kiitos vastauksista. hondaan ollaan nyt siirtymässä näillä näkymin. ostakaa ensin tuo--> KLIK

honda varmasti luotettava ja on hyvä takuukin
smile_org.gif
ajoa ei niin paljon tule. mutta bmw kin kiinnostaisi.älkää sitten bemaristit mollakko mua jos siirryn riveistä
wink.gif

TM-matkapyörätestin. Mukana ei ollut Kawa1400 GTR. Kaikki testiin osallistuneet kuljettajat valitsivat BMW:n parhaaksi.

Biken testin.Mukana oli myös Kawa eli kaikki tähän ryhmään luettavat pyörät.Tulos oli BMW,Kawa,Yamaha,Honda.
Cycle World -06 ja 07 "best Sport Tourer of the Year"
sport05.gif

Pelkkä uskaltaminen väittää jotakin ei minua vakuuta ,kyllä molemmat on laadukkaita pelejä.
joo tekniikan mailmahan tietääkin. niinku nois digitesteissä. voittanut vehe oli myös ylen mustalla listalla.
wink.gif

Biken testi tulokset riippuvat aika pitkälle siitä, et onkos testiporukka saksalaispohjaista vai pohjoismaalaista.
Truossa lueskelin juuri bikea jossa panikka pesi koko porukan.Samasesta aiheesta kirjoittelinkin taannoin.

Täällä.

Testejä ei kannata lukea, vaan ostaa sen joka itsestään parhaalta tuntuu. Tokkopa nykypyörissä paljon laatueroja on.

mihis mun nyt täytyy varautua kuin rahan menoon kun ton hondan otan? kokemuksia?
joudut varautumaan huolettomiin kilometreihin ja nauttimaan ajosta.
Uskallan edelleenkin väittää, että paneuropean on yksi kaikkienaikojen laadukkaimmista ja onnistuneimmista moottoripyöristä luokassaan.

Ja nuo de-päätteiset arvostelut saa jättää ihan omaan arvoonsa. saku osaa kyllä tuon kotiinpäin vedon.

mutta mitenkään bemaria moittimata. noilla kriteereillä mitä mainitsin valitsisin hondan.
Ilman can-väylää bemari olisi jo huomattavasti varteenotettavampi.Etenkin kun penkki saa päivityksen.

Back