Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
+1tarviiko oikeasti miettiä
Sorry, pakko vihdoin avautua, mutta tää paistanut tällä palstalla tosi pitkään.
Mika Nurmi
Vantaa
40+ vuotta, ja paljon romuja nytkin nurkissa, jakauma Saksa-Japani 3-3, jos se jotain vaikka kiinnostaa.
jaa mitäs matkapyörätestejä bemari on voittanut? jossei nytten sitte lt?Jos et halua kaikkien testien voittajaa ja "vuoden matkapyörää" parina vuonna ota Honda.![]()
Mun XX:ä vaihtui K1200GT:hen
TM-matkapyörätestin. Mukana ei ollut Kawa1400 GTR. Kaikki testiin osallistuneet kuljettajat valitsivat BMW:n parhaaksi.jaa mitäs matkapyörätestejä bemari on voittanut? jossei nytten sitte lt?
joo tekniikan mailmahan tietääkin. niinku nois digitesteissä. voittanut vehe oli myös ylen mustalla listalla.TM-matkapyörätestin. Mukana ei ollut Kawa1400 GTR. Kaikki testiin osallistuneet kuljettajat valitsivat BMW:n parhaaksi.jaa mitäs matkapyörätestejä bemari on voittanut? jossei nytten sitte lt?
Biken testin.Mukana oli myös Kawa eli kaikki tähän ryhmään luettavat pyörät.Tulos oli BMW,Kawa,Yamaha,Honda.
Cycle World -06 ja 07 "best Sport Tourer of the Year"![]()
Pelkkä uskaltaminen väittää jotakin ei minua vakuuta ,kyllä molemmat on laadukkaita pelejä.
joudut varautumaan huolettomiin kilometreihin ja nauttimaan ajosta.mihis mun nyt täytyy varautua kuin rahan menoon kun ton hondan otan? kokemuksia?