Holtsu
MotOrg ry jäsen
No ihan samalla kaavalla mennään täällä, sillä erotuksella että homma jatkui v. 2002, ja 20tkm/ajokausi ja kevarin jälkeen oli 20v tauko. EAK2 tuli käytyä viime kuussa - fiilis oli vähän "p*rse edellä puuhun, mutta kyllä siitäkin jotain kouraan jäi.Ihan samaan ajattelin. Olen niiiin utelias. Itse olen ajanut A-kortin joskus vuonna yx ja kax. (Sillon sai 16v ajaa ihan mitä vimpainta vaan tolla kortilla). Hommasin pyörän, ja ajelin n. 15v putkeen aika paljon. Sit tuli 20v. tauko ja nyt on taas alotettu ( syksy 2004 lähtien). Mittarissa nyt n. 20t ja koko ajan haluaa oppia lisää. Käväsin EAK2 kurssilla ja siitä on hyvät muistot, mutta ei oo mitään hajua, kuinka esim. läpäisisi nykyiset korttitestit.Meikä lähtee mukaan tuohon testiin ihan mielenkiinnosta. Mukava lähteä konkreettisesti mittauttaan, mitä tällainen lahja-A korttilainen osaa, vai osaako. Vaikken testaajien mielestä osais, niin empä siitä aio sydäriä saada, sillä on tässä tähänkin asti pärjätty niillä taidoilla mitä on. Jos tulee tiukka itsetutkiskelun paikka, niin sehän on jo saattanut tulevaisuudessa pelastaa henkeni. Luotan, että testaajat osaavat hommansa. Ei tällaisiin testeihin tarjota tilaisuutta pikkurahalla joka välissä, siispä käytän tilaisuuden hyväkseni koska siihen on nyt tilaisuus. Aika sitten näyttää mikä homman kokonaishyöty oli, ja kehittyykö se vai meneekö kasaan kuin pannukakku. Ihan joka asialle ei voi heti laskea rahallista hyötyä. Joka tapauksessa yksi viiskymppiä hukkuu tämän harrastuksen kokonaiskustannuksissa kohinaan, ainakin minulla. Mitä järkeä tässä on? Mitä järkeä moottoripyöräilyssä ylipäätään on?
![]()
ps. minun vakuutukseni eivät ole Pohjolassa!![]()