^ joidenkin tämän palstan ´turvallisuusaktiivien´ tosiasiallisena agendana tuntuu olevan lähinnä oman turhautumisen purkaminen siitä, että miksi juuri he eivät saisi ajella niin kovaa kuin huvittaa, koska kyllä he osaavat. Voisi olla mielenkiintoista päästä näkemään, miten toimiva liikenne sellaisilla ideoilla saataisiin aikaiseksi.
^Plaa... Plaa... Samaa laulua joka ikinen kerta
....
Siis pecha, tää sun turvallisuuteen suuntautuva kirjoittelu on luettu, sen sata kertaa... Mitä sitten, kun kaikki ajaa äärimmäisen turvallisesti ja päätyy vanhain kotiin, jossa ei ole tarpeeksi työntekijöitä vaihtamaan kaikkien dementiastasta kärsivien vaippoja... Oli sitten hieno, noudattaa kaikkia sääntöjä, ettei itselle vaan tullut noutaja ennenaikojaan... Enkä todellakaan puolusta niitä, jotka ajaa rekan keulaan, tai torppaa muita mennessään, mutta tämä sun turvallisuus agenda, on todellakin tullut tiensä päähän... Kaikkia ei voi pelastaa, näkemään sitä dementia osastoa ja hyvä niin... Laskeppa pirun tarkkaan, että paljonko valtio säästää, kun osa torppaa itsensä hengiltä juuri ennen eläkeikää?? Enkä todellakaan tarkoita, että se olisi hyvä skenaario... Tahtoo, vaan tää elämä olla raadollista, kaikesta turvallisuushössötyksestä huolimatta...
PS: Vieno pyyntö... Anna, "hyvä mies" ihmisten päättää ihan itse, miten he elämänsä elävät... Riskillä, tai turvaliiveissä, tai kotoa poistumatta... Ulkomaailmassa, se suurin vaara piilee... Tai voithan sinä parkua täällä saitilla, vaikka maailman tappiin
... Ihan kuten "herra" haluaa... Mua, ei ainakaan kiinnosta paskaakaan enää sun "turvallisuus keskustelu"... Uskon, että, moni yhtyy mielipiteeseeni: Aja turvaliivit päällä, tikkarinopeutta, ottamatta mitään riskiä elämässäsi... Tää on ilmeisesti, sinun mielipiteesi elämisestä?? Anna mun kaikki kestää... Miten olis, jos siirtyisit antamaan neuvojasi, näihin jotka hyppelevät korkeista rakennuksista, ainoastaan laskuvarjon varaan?? Niillä raukoilla, kun ei ole kuin yksi mahdollisuus avata varjo... Jos ei onnistunut, niin sun "toive skenaariot??" kävi toteen............