Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Maikhol sanoi:Mp:llä liikkeellä ollessa on tähän mennessä pysäytetty kaksi kertaa; se tekee tähän mennessä kerta per vuosi.
Viime kesänä perus puhallusratsia, jossa kaikki pysäytettiin ja puhallutettiin. Korttia tai rekisteriotetta ei kysytty.
Tänään pysäytys mp-poliisin toimesta. Olin juuri kääntynyt kakkostielle, kun näin prätkän tulevan vastaan.
Vasta morjestettuani ta----
viesti lyhennetty
------jossa tarvittavat paperit mukana ja löytyivät nopeasti. Rekisterikilventeline oli myös poliisin mielestä hienon näköinen.
Enpä tiedä sitten, mikä oli tämänpäiväisen pysäytyksen syynä; oliko pistokoe, aiheuttiko mun morjestus pysäytyksen vai kiinnostiko mun pyörä?
Mutta oli miten oli, niin jatkossa katson hyvin tarkkaan, että vastaantulija ei ole poliisi, ennen kuin morjestan.
Toivottavasti seuraavaa pysäytystä ei heti tule, eikä ainakaan mielellään sellaista, josta saa sakkoja.
JeTi sanoi:Väittäisin et ihan satunnainen tienvarsitarkastus kyseessä. Aika paljon pysäyttelevät varsinkin autoja ns. "ilman syytä".![]()
yason sanoi:Mikähän noissa on erottavana tekijänä?
Tuntuu, että jotkut pysäytetään vähintään joka vuosi tai jopa useammin. Minut taas on pysäytetty vuoden -97 jälkeen kaksi kertaa, puhallusratsiaan autolla. Ei katseltu papereita tai rekisteriotteita. Ajokilometrejä satojatuhansia, tosin kuitenkin varmaan alle puoli miljoonaa. Prätkällä n. 25tkm tähän mennessä eikä ole pysäytetty kertaakaan mistään syystä, vaikka iltaisin ja öisinkin toisinaan ajelen niin kuin aamuisin, päivisin ja muutenkin ja motopoliiseillekin nostan kämmentä
Ei noi pysäytykset nyt ihan sattumalta tapahdu kuitenkaan, vaikka paljon onkin tuurista kiinni.
jlik sanoi:Taas vähän OT, mutta mites kuljettelette mopon papruja mukana? Mulla tuli mopossa laukut mukana ja ajattelin kuljettaa niissä mutta joskus voikin olla sellainen tilanne ettei laukut mukana.

.XJ 900 sanoi:Rekisteriote ajotakin povitaskussa ja ajokortti lompakossa samassa taskussa, kun tuo nykyinen lakanan kokoinen rek.ote ei mahdu lompakkoon!
jlik sanoi:Taas vähän OT, mutta mites kuljettelette mopon papruja mukana? Mulla tuli mopossa laukut mukana ja ajattelin kuljettaa niissä mutta joskus voikin olla sellainen tilanne ettei laukut mukana.