Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuten tässäkin ketjussa on mainittu, kyllä siellä etenkin hitaassa ryhmässä kierretään sellaisilla virveleillä, että nyt alkoi vähän kiinnostella, mikä on sellainen pyörä, jolla ei radalle "voi" mennä?Joskus kun saa sellasen pyörän millä sinne voi mennä...
Ainakin Goldwingillä ja HD:lla voi todistettavasti käydä.Empä oo käyny, mutta ois joskus tarkotus pyörähtää. Joskus kun saa sellasen pyörän millä sinne voi mennä...
Ja jokuhan kävi isolla bemarilla hiomassa ylimääräsiä ulokkeita lyhyemmäks Apparalla. Kuski vielä roikku ihan antaumuksella, joten ulkokaarteesta otetut kuvat on suht hienoja kun kuskia ei näkyny pyörän takaa ollenkaan.Ainakin Goldwingillä ja HD:lla voi todistettavasti käydä.Empä oo käyny, mutta ois joskus tarkotus pyörähtää. Joskus kun saa sellasen pyörän millä sinne voi mennä...
Joo, mutta aikomisia ei lasketaVaahtosammuttimen kokosena ajoin kerran Visulahdessa 50cc "crossilla" O-rataa ympäri! Äänestyksen laatija ei huomioinut vaihtoehtoa: en ole vielä käynyt, mutta kyllä kiinnostaa... Tarkoitus on joskus käydä ainaki kokeileen![]()
+1Vaahtosammuttimen kokosena ajoin kerran Visulahdessa 50cc "crossilla" O-rataa ympäri!
P.s. Joku kirjoitti, ettei ole semmoista pyörää millä lähteä?
Höpönlöpöt, sanon minä. 50cc scootterilla, tai mopolla en lähtis, mutta kaikki muut kakspyöräset kyllä sopii, noille joko .orgin tai Mp - Tuen ratapäiville hitaaseen ryhmään, joten siitä vain!
Itse olen ainakin taittanut mutkapätkää paljon järkevämmin, noiden ratapörräilyiden johdosta..
Tarkoitit varmaan ihan yleensä tuota äänimaailmaa. Ei siis pelkästään harrikoitaMonta mopoa olen nähnyt, jolla ei voi mennä radalle.
Pääasiallisesti siksi, kun niissä on lapsellisen kovat äänet.
Asiaan; on tullut muutamaan otteeseen käytyä, ylimainostettua juttua.
En yhtään ihmettele vakuutusyhtiöiden kantaa ko. asiaan. Hih hih.
Kuka mistäkin tykkää. Omasta mielestä oikein mukavaa hommaa, ainakin niin kauan kun kehityskäyrä sojottaa enimmäkseen yläviistoon ja kalusto+kuski pysyy kunnossa.Asiaan; on tullut muutamaan otteeseen käytyä, ylimainostettua juttua.
Koneen ympärille "kaatumaraudat, lyhyemmät välit", niin ei tarvi...jolla ei radalle "voi" mennä?Joskus kun saa sellasen pyörän millä sinne voi mennä...