• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuinka usein ajat radalla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J@ck
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kuinka usein ajat radalla? -

• Ajan kilpaa ja lähes asun radalla

Ääniä: 0 0,0%
  • Lähes asun radalla, mutta ihan vaan harrastuksen merkeissä

• Ei vähempää voisi kiinnostaa

• Ainakin 2 kertaa viikossa

• Käyn keskimäärin kerran viikossa

• Pari kertaa kuussa

• Kerta kuussa riittää

Ääniä: 1 50,0%
  • Ainakin kerran kesässä

• Parin-kolmen vuoden välein

• Joskus olen käynyt ja ehkä vielä käyn

• Mutkapätkät riittää mulle

Ääniä: 1 50,0%

• Ääniä yhteensä
    2
Empä oo käyny, mutta ois joskus tarkotus pyörähtää. Joskus kun saa sellasen pyörän millä sinne voi mennä...

Joskus kun saa sellasen pyörän millä sinne voi mennä...
Kuten tässäkin ketjussa on mainittu, kyllä siellä etenkin hitaassa ryhmässä kierretään sellaisilla virveleillä, että nyt alkoi vähän kiinnostella, mikä on sellainen pyörä, jolla ei radalle "voi" mennä?

Viime kesänä taisin ehtiä asfalttiympyrää kiertämään alun toistakymmentä kertaa, pääasiassa Matopurkkiin. Enemmänkin huvittelisi, mutta saa nähdä onko näillä pituuspiireillä enää ensi suvena harrastemahdollisuutta. Pohjanmaalle reissaaminen täältä jaloin on sen verran puuduttavaa pitemmän päälle että sitten voineekin vaihtaa tämän ähellyksen vaikka leijanlennätykseen.

Empä oo käyny, mutta ois joskus tarkotus pyörähtää. Joskus kun saa sellasen pyörän millä sinne voi mennä...
Ainakin Goldwingillä ja HD:lla voi todistettavasti käydä.
Ja jokuhan kävi isolla bemarilla hiomassa ylimääräsiä ulokkeita lyhyemmäks Apparalla. Kuski vielä roikku ihan antaumuksella, joten ulkokaarteesta otetut kuvat on suht hienoja kun kuskia ei näkyny pyörän takaa ollenkaan.
smile_org.gif

Niin usein kun pääsee. Käytännössä siis noin kerran kuussa. Tosin usein ratapäivät ovat kaksipäiväisiä, joten tällaisessa tapauksessa pari kertaa kuussa. Näin siis kesällä. Talvella onkin sitten vähän hiljaisempaa...  
sad_orig.gif

Tänä vuonna ratapäiviä kertyi vain viisi
bawling.gif
 Toivottavasti ensi kesänä niitä kertyy parikymmentä!!  
buttrock.gif

Vaahtosammuttimen kokosena ajoin kerran Visulahdessa 50cc "crossilla" O-rataa ympäri! Äänestyksen laatija ei huomioinut vaihtoehtoa: en ole vielä käynyt, mutta kyllä kiinnostaa... Tarkoitus on joskus käydä ainaki kokeileen  
smile_org.gif
Joo, mutta aikomisia ei lasketa  
smile_org.gif
Itsekin olen meinannut tehdä kaikenmoista mielenkiintoista, mutta jostain syystä ne vaan jää. Viimeiset 30 vuotta on ollut mielessä museopyörän hankinta ja rakentaminen, mutta eipä taida sellaista päivää tulla...

Ja kyllä radalla voi käydä millä vehkeellä vaan. Itsekin kävin kerran, tosin yli 10 v sitten 1100 Viragolla. Ei sitä kukaan mielestäni sen enempää ihmetellyt, enkä mitään läppääkään kuullut heitettävän.

Vaahtosammuttimen kokosena ajoin kerran Visulahdessa 50cc "crossilla" O-rataa ympäri!
+1
biggrin.gif

Kunhan nyt edes kerran kesässä kerkeis käymään nykyään. =(

Pikkufasun kanssa kävin ekana kesänä kolme kertaa ja toisena pari kertaa. Nyt piti tän rykkösen kanssa käydä, vaikka kuinka monta kertaa, männä kesänä, mutta tuo hajos ja ei kerenny ku kerran..

Noh. Ens kesänä sitten.
smile_org.gif

P.s. Joku kirjoitti, ettei ole semmoista pyörää millä lähteä?

Höpönlöpöt, sanon minä. 50cc scootterilla, tai mopolla en lähtis, mutta kaikki muut kakspyöräset kyllä sopii, noille joko .orgin tai Mp - Tuen ratapäiville hitaaseen ryhmään, joten siitä vain!

Itse olen ainakin taittanut mutkapätkää paljon järkevämmin, noiden ratapörräilyiden johdosta..

Monta mopoa olen nähnyt, jolla ei voi mennä radalle.
Pääasiallisesti siksi, kun niissä on lapsellisen kovat äänet.

Asiaan; on tullut muutamaan otteeseen käytyä, ylimainostettua juttua.
En yhtään ihmettele vakuutusyhtiöiden kantaa ko. asiaan. Hih hih.

pari kertaa kesässä vaan on kerennyt. on se vaan niiiin kivaa että kävisin vaikka joka viikko jos työt ja lompakko antaisi myöten.(jos vaan motoparkkiin vielä pääsee)?

P.s. Joku kirjoitti, ettei ole semmoista pyörää millä lähteä?

Höpönlöpöt, sanon minä. 50cc scootterilla, tai mopolla en lähtis, mutta kaikki muut kakspyöräset kyllä sopii, noille joko .orgin tai Mp - Tuen ratapäiville hitaaseen ryhmään, joten siitä vain!

Itse olen ainakin taittanut mutkapätkää paljon järkevämmin, noiden ratapörräilyiden johdosta..

Sopii sopii, ja voi lähteä. Mutta jos ei halua ajella hitaassa ryhmässä, vaikkapa jostain henkilökohtaisista syistä ;).

Muuten kyllä>>> Radalle testaamaan kaikki omia rajojaan
thumbs-up.gif
, ainoa oikea paikka (nopeus-)ajotaitojen testailuun.

Monta mopoa olen nähnyt, jolla ei voi mennä radalle.
Pääasiallisesti siksi, kun niissä on lapsellisen kovat äänet.

Asiaan; on tullut muutamaan otteeseen käytyä, ylimainostettua juttua.
En yhtään ihmettele vakuutusyhtiöiden kantaa ko. asiaan. Hih hih.
Tarkoitit varmaan ihan yleensä tuota äänimaailmaa. Ei siis pelkästään harrikoita ;)
biggrin.gif
. Rajoitteet on vissiin melkoiset, vai koskeeko ne pelkkiä kisoja? Ei mulla tuon möyryäjän kanssa vissiin ongelmia tulisi, äänten puolesta. Kimakammat äänet menee helpommin rajojen yli
smile_org.gif
nixweiss.gif

Mutta joo, ylimainostettu juttu. Nakkikiskalla patsastelu menee moninkertaisesti ohi
cool.gif

Ihan liian harvoin. Viime kesänä kaksi kertaa, mikä ei homman hauskuuteen nähden riitä alkuunkaan. Ensi kesän tavoite 4 kertaa.

Yhteisiä ratapäiviä taisi vaimon kanssa kertyä jotain 5-6. Ensi vuonna olisi tarkoitus ainakin tuplata tuo. Varsinkin kun vaimolle tulee tuohon hommaan entistä paremmin sopiva pyörä.

Hienoa hommaa tuo radalla kurvailu
smile_org.gif

Tähän mennessä yhden kerran olen ollut radalla, Motoparkissa.  
tounge.gif

Ensi suvena jos taas pääsis. Eli tapahan tämä jo on, kun yhtenään siellä käyn!  
biggrin.gif

Joskus kun saa sellasen pyörän millä sinne voi mennä...
...jolla ei radalle "voi" mennä?
Koneen ympärille "kaatumaraudat, lyhyemmät välit", niin ei tarvi
kallistella.Tietenkin jos köröttelee normi vauhtia. Tosin siinä
vaiheessa en näe rata-ajon antavan kellekkään mitään niin
sanottua nautintoa.

E: Lisättäköön vielä se, että tarkoitin tuolla "sellaisella pyörällä"
   toista pyörää itselleni. Eli toisella kikkailu ja toisella
   rata/siirtymätaipaleet!
tounge.gif

Viimeks toukokuussa 1988, jokohan ens kesänä menis. Pitäs varmaan hommata putkeen joku killeri, muuten ei mene melumittauksesta läpi.

Viime kesänä keskimäärin pari kertaa kuussa ja välillä kerran viikossakin
sport05.gif
. Ensikesänä ratailut taas jatkuu
062802jumpie_prv.gif
! Malttamattomana odottaa että pääsee uutta kalustoa testaamaan radalle
lookaround_orig.gif
.

Meni tuohon viimoseen...

Kauhean kivahan sitä olis käyä kokkeilemassa ja ennen kaikkea harjottelemassa tuota ajoa semmosessa, mutta ei täälä oikhein ole. Eipä minusta kyllä suurkuluttajaksi oliskhaan.
smile_org.gif

Back