Ja mielellään myös oikeisiin jalkoihin, vasen vasempaan ja oikean jalan saapas siis oikeaan jalkaan.Varret ylöspäin ja kärjet eteenpäin.![]()
Niin ja kypärä laitetaan päähän
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja mielellään myös oikeisiin jalkoihin, vasen vasempaan ja oikean jalan saapas siis oikeaan jalkaan.Varret ylöspäin ja kärjet eteenpäin.![]()
Niin ja kypärä laitetaan päähän
Mulla on ajohousuina niin farkut, nahkat kuin goretkin.
Ei nyt niinkään kuuma, mutta vähän tönköx kylläMulla on ajohousuina niin farkut, nahkat kuin goretkin.
Eiks sun tu kuuma?![]()
Aika mielenkiintoista olis nähdä kuinka saat lahkeet riippumaan saappaista.. Mulla lahkeet riippuu vyötäröltäRiippuu saapaista![]()
Jes! Varmaan makeen näköstä. Niinku sun avattaressa, beba vähemmän piilossa....Mulla lahkeet riippuu vyötäröltä..![]()
*sori, oli ihan pakko*![]()
Jep. Jalat lahkeissa ja takapuoli piilossa. Mun lahkeet on ommeltu haarasaumoilla yhteen...Jes! Varmaan makeen näköstä. Niinku sun avattaressa, beba vähemmän piilossa..![]()
Pidät sä edes ajaessa housut päällä ja jalat lahkeissa?
Nyt mun oli ihan pakko..![]()
Paljasta pintaa näkyy niin vähän että jos silmän rypyistä osaat erottaa koska hymyilen niin hymyillään vaanKunhan pelleilin. Mulleieiookaimielikuvitusta. Hymyillään kohdatessa sillä vähällä mikä paljaana näkyy, jooks.![]()