• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuinka saappaat puetaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wolvie
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kuinka saappaat puetaan - Oikeaoppisesti

• Lahkeet saappaiden päälle

Ääniä: 4 80,0%
  • Saappaat lahkeiden päälle

Ääniä: 1 20,0%
  • Ihan sama

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    5
Jos on polskihousut, niin sisään.
smile_org.gif

Itse käytän tix texejä ja niiden lahkeet menee saappaan päälle...

Kun vanha totuushan on että trikoot on riskillä rumat, mutta en oikein usko että nahkat sen kauniimmat on katsella... ainakaan tällaisen ruhon päällä.
mad.gif

Riippuu vähä puvusta.

Mun viimeisin nahkapuku on MAHDOTONTA pukea niin että lahje tulee saappaan päälle. Vastaavasti mun tekstiilinen ajopuku taas on MAHDOTONTA pukea niin että saapas lahje menis saappaan sisään...

Sekä että, riippuen varusteista ja säästä. Yleensä kuitenkin puen ensin oikean saappaan.

Väittäisin, että jos gorepuntti mahtuu saappaaseen, on tullut laitettua isäukon saappaat jalkaan... eli siis puntti saappaan päälle.
tounge.gif

Maku asia. Itse tyykkään pitää lahkeet saappaan päällä, mutta nahkapuvussa on pakko tunkea ne lahkeet saappaan sisään.

Jos käytän goreja, lahkeet menee saappaiden päälle. Jos taas tulee nahkoja käytettyä, joutuu kyllä laittamaan saapaat lahkeiden päälle.

Back