• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuinka saappaat puetaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wolvie
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kuinka saappaat puetaan - Oikeaoppisesti

• Lahkeet saappaiden päälle

Ääniä: 4 80,0%
  • Saappaat lahkeiden päälle

Ääniä: 1 20,0%
  • Ihan sama

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    5
Varret ylöspäin ja kärjet eteenpäin.  
wink.gif

Niin ja kypärä laitetaan päähän
Ja mielellään myös oikeisiin jalkoihin, vasen vasempaan ja oikean jalan saapas siis oikeaan jalkaan.
tounge.gif

Mulla on ajohousuina niin farkut, nahkat kuin goretkin. Farkut ja nahkat valitsin ns. bootcut-lahkeilla, joten siis lahkeet saappaiden päälle.

Jes! Varmaan makeen näköstä. Niinku sun avattaressa, beba vähemmän piilossa..  
tounge.gif

Pidät sä edes ajaessa housut päällä ja jalat lahkeissa?
Nyt mun oli ihan pakko..
biggrin.gif
Jep. Jalat lahkeissa ja takapuoli piilossa. Mun lahkeet on ommeltu haarasaumoilla yhteen...
Vaikka avatar saattaa antaa ymmärtää jotakin (ja sekin on katsojan mielikuvituksesta kiinni), ajaessa paljasta pintaa ei näy kuin kasvoista, sieltäkin ihan hiukan vaan
wink.gif

Kunhan pelleilin. Mulleieiookaimielikuvitusta. Hymyillään kohdatessa sillä vähällä mikä paljaana näkyy, jooks.
biggrin.gif

Itse laitan goret saappaan päälle ja nahkapuvussa lahkeet saappaan sisään. Tosin gorepuvulle ja nahkapuvulle on molemmille omat saappaansakin ja nahkapuku ei mahdu goresaappaiden sisälle.

Mullon niin pieni jalka ja saappaat, ettei lahkeet millään edes mahtuis saappaiden sisälle! Lahkeet saappaiden päälle siis.
thumbs-up.gif

Lemppariajohousujen lahkeissa on sitäpaitsi hienot pääkallot, ei niitä voi laittaa piiloon!
wink.gif

Jos Valentino laittaa lahkeet kengänvarsien päälle, niin silloin ne menee minullakin...  
cool.gif
Ei ne bootsin varretkaan kovin hyvältä näytä meikäläisen silmään farkkujen päällä.  
lookaround_orig.gif

Yhtä viisas, kuin kysymys, tulee olemaan vastaukseni...

Saappaat puetaan mieluiten jalkoihin, ihan vaan hyvinvoinnin takia. Aivan sama miten, kunhan saappaat on jaloissa tai pois jaloista.

sFun_eye.gif

-M

Vastasin hömpästi "ihan sama", vaikka itse laitan aina lahkeet saappaiden päälle.  
smile_org.gif

Tarkennan: mulla on tekstiilinen ajoasu, joten ei lahkeet mahtuisi saappaiden sisään kirveelläkään. (Tai no, ehkä kirveellä.)

Back