GuessWho
Mopoton ja veneetön mies
marko.fzs sanoi:Fasun ensimmäiset kesti 80000km ja nyt noilla toisilla on 76000km takana, ja näyttäis menevän vielä ainakin sen 5000. Tosin oileri käytössä.
Mä luotan sun oileriin ku vanhaan neuvostoliittoon

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
marko.fzs sanoi:Fasun ensimmäiset kesti 80000km ja nyt noilla toisilla on 76000km takana, ja näyttäis menevän vielä ainakin sen 5000. Tosin oileri käytössä.

On siinä se etu, että valintarepertuaari kapenee huomattavasti noissa keppivetoisissa.Motoristorante sanoi:Jos seuraavaksi keppivetoista kattelis...![]()
Keno sanoi:Haluaisin nähdä miten tuo onnistuu ketjuja löysäämättä.

jaket sanoi:eräällä tavalla ketjuissa on sama kuin akuissa. Jos ketjulla pääsee 35 voitelemalla, niin sen jälkeen homma menee monesti halkalaksi, eli joutuu kiristelemään enemmän ja voitelemaan jumittava linkkuja ja se menee pelleilyksi, vaihda uudet ennen kuin menee pelleilyksi. Ei siinä säästä kuitenkaan mitään.
sama akussa, jos akku pelaa 1-5 vuotta, niin heti kun se on 'vähän' huono, niin vaihda se. Moni etenee siitä sinne pelleilysektorille, jossa sitä pidetään laturissa joka yö ja välillä ei starttaa ja selitellään itselle, että kyllä tää vielä ihan hyvä on. Paska se on, vaihda se, ennenkuin se jättää sut jonnekkin inarin essolle. Akut on halpoja ja jos sillä pääsee vaikka 2 vuotta, niin ihan hyvä tulos.
JT
Roadkill sanoi:Mä en kyllä ymmärrä miten saatte riittään paketit noin pitkälle.. Mulla kestää max 20000km DID ZVM2:set
ja rasvaus noin 500km välein...
Tämän seurauksena ketjut venyivät joltakin kohdalta enemmän kuin toiselta eli vaihtoon. Ketjut ja rattaat on kulutustavaraa