HondaCebari
Espoo / Horo
- Liittynyt
- 23.7.2008
- Sijainti
- Jugoslavia
mä nyt hörisen täällä itsekseni,sry moon kännikala 
uus löytyy scatterilta edulliseen hintaan vs brantin osaan, 159e vs 500e
Mut eix noita vois käämiä,tai voihan niitä mutta onko kukaan teettäny sitä työtä ja mihin hintaan ?

uus löytyy scatterilta edulliseen hintaan vs brantin osaan, 159e vs 500e
Mut eix noita vois käämiä,tai voihan niitä mutta onko kukaan teettäny sitä työtä ja mihin hintaan ?


in pesevyyteen joten jatkossa ei enää 

Laitoin maahantuojalle sähköpostin ja ihme tapahtui: Kuuluu jatketun takuun piikkiin ja he maksoivat kaiken
.


