Noista kilpitelineistä pitää mainita yks juttu. Ostin aikoinaan mun 690SM:ään R&G:n kilpitelineen. Aivan järkyttävää paskaa oli laatu. Alko hitsisaumat ruostumaan parin kk:n jälkeen ja muutenkin maalit rapisemaan. Lopulta koko paska lähti huitsinvituraan motarilla kilpineen päivineen. Laitoin melko mairittelevan reklamaation firmalle. Eipä niitä paljoon jääkarhumaan ongelmat kiinnostanut.
Kun uutta telinettä etsin, törmäsin sillon firmaan nimeltä Evotech. Tilasin sieltä uuden telineen ja jopas oli laadukkaan olonen kapistus. Paksua Billet- alumiinia ja väritkin pysy moitteetta.
Kun Duke tuli taloon, en miettiny hetkeekään minkä kilpitelineen ostan siihen. Nyt Evotechin teline kiinni ja oon ollu SD:ssäkin todella tyytyväinen. Hinta puolet siitä mitä R&G pyytää omista paskoistaan. Sama juttu crashpad rintamalla. Evotechiltä myös padit paljon halvemmalla ja laatu on priimaa. Ei oo tosin kokemuksia R&G:n padeista, mutta jos on samaa laatua ku kilpitelineet, ni eipä kipatessa paljon lohduta.
Kannattaa tutustua em. firmaan jos on ko. tuotteita hommaamassa. Mulla on tosta Evon kilpitelineen asennuksesta pic by pic tallenteet, jos joku tarvii.
UGH ja kevättä kohti.