Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voin kokemuksesta luvata, että hyvälle ei tule tuntumaan. Ei ole mikään touring-satula, jos on pehmeään istuimeen tottunut.Aika jees, jos vielä tuntuu ajossakin hyvältä niin pitää viedä takakate maalarille...
Osu silmään, että powerpartsilta löytyy nykyään ergo-satula myös R:ään, linkki: http://www.ktm.com/index.p....otype=6Ei ole mikään touring-satula, jos on pehmeään istuimeen tottunut.![]()
Mietin itse olisko pelimannin veto hommata toinen setti sitä penkin alustaa ja siihen tuommoinen ergopenkki. Sitten voisi mielialan ja ajojen mukaan vaihdella penkkiä vallan helposti miten huvittaa..Osu silmään, että powerpartsilta löytyy nykyään ergo-satula myös R:ään, linkki: http://www.ktm.com/index.p....otype=6Ei ole mikään touring-satula, jos on pehmeään istuimeen tottunut.![]()
Pitääpä miettiä tuollaista jos vakiosatula alkaa tuntumaan riittävän pahalta...
Niiden 4 ruuviin irrottamisessa ja kiinnittämisessä ei kauaa nokka tuhise... Mutta jos on kiireinen ja vaihtelunhaluinen pelimanni niin eihän se alunen taida paljon kustantaaMietin itse olisko pelimannin veto hommata toinen setti sitä penkin alustaa ja siihen tuommoinen ergopenkki. Sitten voisi mielialan ja ajojen mukaan vaihdella penkkiä vallan helposti miten huvittaa..
Tottapa tuokin. Eikä niitä ratapäiviä nyt kuitenkaan varmaan niin kohtuuttomasti pääse kertymään että tarvis alvariinsa olla ruuvailemassa. Oletan kuitenkin että geelipenkillä kaikki muut ajot tulisi ajettua.Niiden 4 ruuviin irrottamisessa ja kiinnittämisessä ei kauaa nokka tuhise... Mutta jos on kiireinen ja vaihtelunhaluinen pelimanni niin eihän se alunen taida paljon kustantaaMietin itse olisko pelimannin veto hommata toinen setti sitä penkin alustaa ja siihen tuommoinen ergopenkki. Sitten voisi mielialan ja ajojen mukaan vaihdella penkkiä vallan helposti miten huvittaa..![]()
s&s, tuon setin hinnallahan olisit saanut jo vaihdettua oikeaan ärräänVielä kun saapuis egaystä bongatut R-mallin lämpösuojat putkiin, niin sit tämä proggis olis finito. Paljon muuta ei varmaan ensi kesäksi tulekaan, paitsi R&G:n crash padit, fenda extenda ja bubbling under -listalla skidmarxin huggeri ja powerpartsin touring-pleksi (mun mielestä pyörä on paremman näköinen korkealla pleksillä).
s&s, tuon setin hinnallahan olisit saanut jo vaihdettua oikeaan ärräänVielä kun saapuis egaystä bongatut R-mallin lämpösuojat putkiin, niin sit tämä proggis olis finito. Paljon muuta ei varmaan ensi kesäksi tulekaan, paitsi R&G:n crash padit, fenda extenda ja bubbling under -listalla skidmarxin huggeri ja powerpartsin touring-pleksi (mun mielestä pyörä on paremman näköinen korkealla pleksillä).![]()
sanoi:Itse ajattelin tilata Samcon silikoniletkut, Pro-Boltin mustan akselimutterin taakse ja ehkä oranssit koneen pultit. Jäähdyttäjän suoja tulee varmaan myös (R&G), jos noilla saisi uutta ilmettä. Noitten letkujen vaihdon yhteydessä voisi huuhdella ne sannat pois järjestelmästä myös.
Enäänhän ei puutu erona ärrään kuin parempi alusta, luistokytkin, ohjausiskari, täysputkisto, erilainen ohjausgeometria, enemmän voimaa... Mun mielestä ne oli sen kolmen tonnin arvoisia.s&s, tuon setin hinnallahan olisit saanut jo vaihdettua oikeaan ärräänVielä kun saapuis egaystä bongatut R-mallin lämpösuojat putkiin, niin sit tämä proggis olis finito. Paljon muuta ei varmaan ensi kesäksi tulekaan, paitsi R&G:n crash padit, fenda extenda ja bubbling under -listalla skidmarxin huggeri ja powerpartsin touring-pleksi (mun mielestä pyörä on paremman näköinen korkealla pleksillä).![]()
No ei ihan... Mietin tota kun laskeskelin kikkareiden hintaa ja oikeastaan ainoa missä olisin säästänyt olis toi R kit ja hiilikuitulämpösuojat eli noin 700 erkkiä, kaiken muun olisin hommannut myös R:ään. Hankintavaiheessa R olisi maksanut 3 tonnia enemmän. Ja olisi jäänyt tämä omin käsin tekemisen ilo kokonaan väliin![]()
Juu, mut halusin R:stä vaan ton perän... Ja valintaa helpotti siinä kohtaa sekin et käteiskassa oli sen 3 tonnia vajaaEnäänhän ei puutu erona ärrään kuin parempi alusta, luistokytkin, ohjausiskari, täysputkisto, erilainen ohjausgeometria, enemmän voimaa... Mun mielestä ne oli sen kolmen tonnin arvoisia.s&s, tuon setin hinnallahan olisit saanut jo vaihdettua oikeaan ärräänVielä kun saapuis egaystä bongatut R-mallin lämpösuojat putkiin, niin sit tämä proggis olis finito. Paljon muuta ei varmaan ensi kesäksi tulekaan, paitsi R&G:n crash padit, fenda extenda ja bubbling under -listalla skidmarxin huggeri ja powerpartsin touring-pleksi (mun mielestä pyörä on paremman näköinen korkealla pleksillä).![]()
No ei ihan... Mietin tota kun laskeskelin kikkareiden hintaa ja oikeastaan ainoa missä olisin säästänyt olis toi R kit ja hiilikuitulämpösuojat eli noin 700 erkkiä, kaiken muun olisin hommannut myös R:ään. Hankintavaiheessa R olisi maksanut 3 tonnia enemmän. Ja olisi jäänyt tämä omin käsin tekemisen ilo kokonaan väliin![]()
![]()
?!? Onko ärrässä luistokytkin?Enäänhän ei puutu erona ärrään kuin parempi alusta, luistokytkin, ohjausiskari, täysputkisto, erilainen ohjausgeometria, enemmän voimaa... Mun mielestä ne oli sen kolmen tonnin arvoisia.![]()
Pariin kertaan olen dukesta venttiileitä tarkastellut, eikä sieltä hiekkaa vanhojen nesteiden mukana ole tullut. Varsinaista huuhtelua en kyllä ole suorittanut, mitä nyt syyläristä laskenut vettä useampaan kertaan lävitse .Itse ajattelin tilata Samcon silikoniletkut, Pro-Boltin mustan akselimutterin taakse ja ehkä oranssit koneen pultit. Jäähdyttäjän suoja tulee varmaan myös (R&G), jos noilla saisi uutta ilmettä. Noitten letkujen vaihdon yhteydessä voisi huuhdella ne sannat pois järjestelmästä myös.
Ei ole varaa(mieltä) Akroihin eikä järkihintasia ärriä ole tarjolla joten pittää tuunata vanhaa![]()
Minkäslainen kilpiteline sitä pittää ostaa, jos ei halua rälläkkään tarttua ja säilyttää orkkisvilkut?
Nuo Pro-Boltin hinnat ovat oikeasti sellaisia tommoselle satsille, että masokisti saa olla jos viittii ruveta soittelemaan moisten perässä. Onpahan vanhat originellit näyttää sitten vielä jos haluaa pyörästä eroon. http://www.tastynuts.com Tuolta saa käytännössä kaikki pyörän pultit vaikka titaanisina jos sellasesta tykkää ja sen värisenä kuin sattuu kuumottamaan.Tuohon pulttien värin vaihtoon, kyllähän noita alkuperäisiäkin pinnoitettua (mustattua, passivoitua) saa. Ei tarvitsisi uusia tilata ja säilyisi "oman" tekemisen ilo. Pirauttaa johonkin firmaan mikä moisia oulun suunnalla tekee, saa vaikka kromatut jos tykkää.
Kilpitelineestä, orkkisvilkut saa varmasti kiinni mihin vaan telineeseen, sen pikku tapin mikä määrää kiinnityskulman saattaa joutua katkaisemaan, tai vastaavasti porata reiät niille kilpitelineeseen. johdotusta joutunee hieman muokkaamaan, jos hyvän haluaa. sukkaa päälle niin siisti tulee.