• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

KTM:n kyykky julkistettu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sam77
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
RC8:ssä on sitä linjakkuutta minkä muut ovat hukanneet.
Sanoisinpa jopa kulmikkuutta. Onneksi vanteet ja muut pyöreät osat on alihankintaa.
biggrin.gif

Kyykyltä tuo vain näyttää, lajityyppinsä tunnistaa heti sivuprofiilista kuten muutkin kilpailijat.

Laiskanpulskeahan tuo on... Mikä v:u siinä on, ettei kilosille japsipyörille löydy vaihtoehtoa? Ducati on lähellä, mutta järjettömän hintainen, Trumppa on tipahtanut pahasti ison Daytonan osalta ja KTM näyttää tehneen laitteen joka on alakynnessä jo esittelypäivänä.
Ei silti, ajaisin jos tuollaisen saisin.

Aina hieno. Erikoinen. Mielenkiintoista nähdä kuinka laadukas peli tulee olemaan. Siis kestävyys yms.

Helevetin hieno toi kyllä on!! En lainkaan pistäis pahaks jos joku tollasen haluis lahjottaa mulle!
sport05.gif

Jumalauta, kun oli ruma!
biggrin.gif

No, kauneus on katsojan silmässä...
confused_orig.gif

Vaikkei tuo tehopainosuhteessa japuskeille pärjäisikään, niin riemun määrään ja kierrosaikoihin voi jossain määrin vaikuttaa myös tuo WP:n alusta. Ainakin katuenskapuolella kotarin WP-alusta kyykyttää niin japsit kuin bemaritkin 10-0.

Saattaisi yksi tuommoinen mahtua talliin jos lompakko sallisi. Ainoaksi en ehkä tähän hätään ostaisi.

I.  
smile_org.gif

Kyllähän tätä on odotettu ja ihan maukkaan oloinen peli. Muotoilu on KTM-styleä ja mulle tuli keulasta mieleen superduke. Onhan tuossa tiettyä karua kulmikkuutta, joka sattuu kyllä ihan kivasti mun silmään. Ja tosiaan tuo wp-alusta ja brembon jarrut herättää minussa kunnioitusta.

Ja ehdottomasti sen pitäisi olla tuollainen oranssi.

Ja hieno video tuo mikä sivuilta löytyy, komiaa sladia...
thumbs-up.gif

Back