• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

KTM:n kyykky julkistettu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sam77
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
kohtuu nätti mun silimiin, mutta 188 kg kuivapaino, aika painava kilokyykkyihin verrattuna, eikä tehoakaan ole tuon enempää, 158 hv, mihin sillä voi keretä vakiona koskaan mitenkään tjn.
Tän kun vaihtaa niin ainakin 35hp lisää...
2331_ktm_putkisto_fck.jpg

On muuten aikamoinen hilavitkutin toi putkihässäkkä... Voi kyl pari ponia tulla lisää putkiston vaihdolla.

Persoonallinen, erilainen ja todella komee!! Ja varmaanki ihan tarpeeks tehokas ja nopee..

Kaikkee muuta kun "standardikilokyykky"...

Matalahko istuinkorkeus + putki motin alla = matala painopiste. Specsien valossa Wp alustalla ja Bremboilla Ktm on panostanut enemmän ajettavuuteen kuin moottorin viritysasteen maksimointiin
062802moto_prv.gif
. Toisaalta ei tosta 2-pyttysestä samanlaisia tehoja saa kuin japsien rivi4:sta.

Matalahko istuinkorkeus + putki motin alla = matala painopiste. Specsien valossa Wp alustalla ja Bremboilla Ktm on panostanut enemmän ajettavuuteen kuin moottorin viritysasteen maksimointiin
062802moto_prv.gif
. Toisaalta ei tosta 2-pyttysestä samanlaisia tehoja saa kuin japsien rivi4:sta.
Eikä tarvii saadakkaan. Twini+158hv noilla kuutioilla kuulostaa aika mukavalle yhdistelmälle. Luulisin että moottori ainakin on todella hyvä ajettava ja niille ketkä tykkää radalla kurvailla niin varmasti on nopea ja hyvä vaihtoehto. Epäilen että tolla laitetaan japsikyykyt ahtaalle ellei ole jopa nopeampi ainakin näillä suomen radoilla jossa älytöntä huipputehoa ei juuri pysty hyödyntään.

Korjatkaa jos olen väärässä mutta ei kai tällä RC8:lla ja 1098 ducatilla saa osallistua SBK:n???

Ihan siisti uutuus ja toivottavasti myös kohtuu hintainen!

Joo.. niin olen ymmärtänyt. Eikös Ducatin 1098 R ole juuri siihen tähdätty 1198 koneella.. mahtuu juuri alle tuon 1200 rajan.

Täähän heittää kilosta yli jonkuverran, eli eikö tätä pitäis kuutioittenmmukaan verrata 12R:ään, ei alle tonnisiin?
cool.gif

Back