Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Marovicilta tuli vastaus siihen mun ekaan viestiin:No hyvä ettet vielä kuitenkaan tilausta laittanut, jos vaan viitsit/ehdit niin voisi kysellä alennusta kahdelle parille, ja laittaa sitten samaan tilaukseen![]()
Eipä ole pahan hintasia noi Wingsit. Eipä tarvis paljoo miettiä, et tilaisinko noita jos olis vakkaripöntöt vielä pyörässä.
Olenkohan ainoo jonka mielestä noi hiilaripäiset pöntöt ei ole mitenkään hyvän näkösiä...![]()
Makuasioita tietenkin.
Mitkäs pöntöt sulla Giksu on? Entäs onks toi takakumi MT60?Noni, alkaa kotarikin oleen valmis kesän koitoksia varte. Vielä joutunee pistään rally replican nokan kiinni kun tuo 10k huolto tulee. Nyt alkaa jo kuuleen että pärräkin on käynnissä, ja pikku ratastus anto kyllä räväkkyyttä huomattavasti.
kuveja 1
kuveja 2
kuveja 3
...Ja kyllä sillä matkaa pystyyn ajaan, viime kesänä tampere - nordkapp - tukholma ja reilu 4000km
![]()
Vastailen ton gixun puolesta ku sillä kuitenkin kestäs taas ikuisuusMitkäs pöntöt sulla Giksu on? Entäs onks toi takakumi MT60?
Hyvän näkönenhän toi on ku perkele!!
No kiitosVastailen ton gixun puolesta ku sillä kuitenkin kestäs taas ikuisuusMitkäs pöntöt sulla Giksu on? Entäs onks toi takakumi MT60?
Hyvän näkönenhän toi on ku perkele!!Putket ovat Carbon Performancen tuotoksia. Saatiin erä protoja ihan kohtuulliseen hintaan kun tutustuttiin CP:n omistajaan KTM Festeillä.![]()
Rengas on ihan p*ska eli joku Mez Z6 tjsp
Tänään varmaan selviää vähän noi tarrakuviot. Ilmottelen sit tarkemmin, ku tiiän jotain.Hei mullekki tommosia tarroja! Miten pääsee kimppaan mukaan ?
Joku muistaakseni valitteli samaa ton s-postiin vastaamisen kanssa. Olisko ollu sillai, että se ukko lukee postinsa vaan kerran viikossa. Niin muistelin jonkun kertoneen. Kertokoon SamSam lisää jos tietää enemmän.Perkuleen Marovic!!
Olikos muillakin wingsejä tilatessa samanlaisia ongelmia kuin tässä mun ja Sepän tilauksessa? Eli Marovic ei meinaa millään vastata spostiin... Ekaan viestiin tuli vastaus kahden tunnin sisällä, mutta nyt ei sitten millään![]()
Oon jo miettiny et pitäskö ottaa suoraa jenkkilään yhteys, sillä sieltähän ne pöntöt joka tapauksessa tulee(?). Tosin rapakon takaa tuskin saa tarjousta euroina.
Nooh, tänään ku heräilin, niin Turussa oli sellanen 5 cm lunta maassa, että ei täällä ajelemaankaan pääsisi.
Juu toi taitaa pitää paikkansa et se lukee sähköpostit tyyliin kerran viikossa ja oliko viel et viikonloppuna, muistelin joskus lukeneeni pohjolan kurapyöräilijöiden sivuilta tosta asiasta. Paljos muuten wingsit kustantaa?Joku muistaakseni valitteli samaa ton s-postiin vastaamisen kanssa. Olisko ollu sillai, että se ukko lukee postinsa vaan kerran viikossa. Niin muistelin jonkun kertoneen. Kertokoon SamSam lisää jos tietää enemmän.Perkuleen Marovic!!
Olikos muillakin wingsejä tilatessa samanlaisia ongelmia kuin tässä mun ja Sepän tilauksessa? Eli Marovic ei meinaa millään vastata spostiin... Ekaan viestiin tuli vastaus kahden tunnin sisällä, mutta nyt ei sitten millään![]()
Oon jo miettiny et pitäskö ottaa suoraa jenkkilään yhteys, sillä sieltähän ne pöntöt joka tapauksessa tulee(?). Tosin rapakon takaa tuskin saa tarjousta euroina.
Nooh, tänään ku heräilin, niin Turussa oli sellanen 5 cm lunta maassa, että ei täällä ajelemaankaan pääsisi.
Tänään ollu ihan unelma-ajokelit pk-seudulla. Ihan kuivat tiet ja plussan puolella. Ei haittaa kyllä toi viileempi jakso, jos vaan tiet pysyy kuivina.