Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onneksi olkoon todella hyvästä valinnastaHep!
Reilu neljä vuotta FZS1000:aa takana, toivotan itseni tervetulleeksi kottaraisthreadiin![]()
Eli it was me, joka osti cmasin lullan pois. JA onko vähän hauska peli! Se kyllä on totta, että eturenkaan maassapitäminen teettää työtä...
Suurin työ tässä pyöränvaihdoksessa on varmaan totutella kotarin moottorin sepelimyllymäiseen ääneenFasun kone oli suorastaan äänetön tähän verrattuna.![]()
cmas ei ollut vaihtanut putkia tähän pyörään, enkä taida kyllä itsekään siihen alkaa. Tuolla pyörällä voisi eksyä vähän epämääräisemmillekin reiteille seikkailemaan ja turhan huomion kerääminen takametsissä pyöriessä ei ole välttämättä suotavaa![]()
Vielä ku keksisi jotain tuunattavaa tuohon, entinen omistaja on valitettavasti tehnyt kaiken jo mun puolesta...
15 min tai kunnes flekti rupeaa pyörimään...15min tyhjäkäyntiä? Kuulostaa lämpimältä hommaltaNäkeekö sitä mistään, että se suorittaa/on suorittanut ECU:n säädön vai käytänkö vaan ajastimen kanss 15min ja toivon, että jotain ois tapahtunut?![]()
Taitaapi 21" olla vähän liian iso supermotoon tai sitten ei mutta eikös noita 17" nasta/piikki renkaita ole olemassa, korjatkaa jos olen väärässä?Onkos kukaan viritelly talveksi kumeja 690SM:ään? Näyttäis vähän siltä, että 21" vanne ei taida mahtua eteen, ottaakohan joustaessa syyläriin kiinni :F
Tuliko pahatkin lipat?Dodii, täällä on varmasti paljon sakkia, joka on vaihtanut alkuperäiset putket johonkin muuhun?
Myykääs mulle se lämpösuoja, mikä on siinä alkuperäisessä vaimentimessa kiinni. Vasemmalle puolelle ois tarvis.