Joo, tää on julma tosiasia joka vaan pitää hyväksyä. Mikä ei ole kyllä yhtään vaikeeta..mutta kai se vaan on niin, että tällä mopolla renkaita vaan tuppaa kulumaan vähän enemmän.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, tää on julma tosiasia joka vaan pitää hyväksyä. Mikä ei ole kyllä yhtään vaikeeta..mutta kai se vaan on niin, että tällä mopolla renkaita vaan tuppaa kulumaan vähän enemmän.
Mites semmoinen kuin Pirellin Scorpion (mt 90)? Ei kulune ollenkaan niin nopeasti kuin tuo mt60. Ainakin kaverilla moinen kumi kesti kilofasussa pirun monta tuhatta kilometriä. Tiedä sit tarjoaako se pitoa riittävästi hiekalla.
Millaisia paineita te ootte käyttäneet muuten renkaissa? Kovin alhaisilta nimittäin tuntuu nuo ohjekirjan tarjoamat noin 2 bar eteen ja taakse.
Kyllä. Eilen pääs vetää kunnolla (n.50km) hiekkapätkää. Olihan siellä reikiä ihan vituikseen, mut kuitenkin jo sellasta baanaa, et sai heittää vitosta kehiin..Moni valittaa tuolla UK foorumilla ettei huomaa oikeen mitään eroa, paskat sanon minä. Ero on todella huomattava, pitää vaan vääntää se tuppi kunnolla pohjaan, jollon se rajoituksen poisto vasta astuu kehiin. Kerrassaan upea ratkaisu.
Kyllä. Eilen pääs vetää kunnolla (n.50km) hiekkapätkää. Olihan siellä reikiä ihan vituikseen, mut kuitenkin jo sellasta baanaa, et sai heittää vitosta kehiin..Moni valittaa tuolla UK foorumilla ettei huomaa oikeen mitään eroa, paskat sanon minä. Ero on todella huomattava, pitää vaan vääntää se tuppi kunnolla pohjaan, jollon se rajoituksen poisto vasta astuu kehiin. Kerrassaan upea ratkaisu.![]()
Yhessä risteyksessä tuumasin, et Kottarainen hyppää männyn latvaan, kun kiskasin vanhaan malliin kaasun pohjaan kakkosella. Meinaan pikkasen lähtee eri tyyliin!!![]()
Koskas cmas lähettäs kimpassa köröttelemään?
No näinhän se vähän taitaa olla, mielellään tietysti hallitusti.Kauko: eikös kottaran pitäisikin osata lentää....![]()
Marshal: Huomen päivällä köröttelemään?![]()
Illalla räjähtää taas esterin perse.
Heh, mua eilen hymyilytti, kun paukutin menemään siinä mutalillussa reikien keskellä...hmm...noooh, suht reipasta vauhtia, että kuinka jännitti talven jäliltä irtohiekka asfaltilla pari viikkoo sitten.(loskaa & irtohiekkaa asfaltilla)![]()
Todellakin huomenna köröilemään. Ilta näyttää kelin puolesta aika pahalta, mutta eiköhän siinä kerkee päivän aikana taas ihan tarpeeks paukuttamaan.No näinhän se vähän taitaa olla, mielellään tietysti hallitusti.Kauko: eikös kottaran pitäisikin osata lentää....![]()
Marshal: Huomen päivällä köröttelemään?![]()
Illalla räjähtää taas esterin perse.![]()
Vähän mää oon kateellinen SamSamille ja Marshalille ku teillä on toisenne..![]()
nimim. aina yksin ajava (vaimon kanssa asfaltilla köröttelyjä ei lasketa)
Tuo jarrupolkimen säätäminen kyllä aukeaa kun hetken katselee sitä jarrupoljinsysteemiäPaljastan nyt tyhmyyteni tässä, mut miten helevetissä toi takajarrupoljin säädetään oikeeseen asentoon?![]()