Husky510 sanoi:jepa, hieno pyörä ja yllättävän hiljainen jos ilman killeriä......
killeri o kiinni...ku oli toi honda vince putkella ja ilma killerii nii kova äänine ni pakko antaa korvien lepää välil
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Husky510 sanoi:jepa, hieno pyörä ja yllättävän hiljainen jos ilman killeriä......
ikiviriili1 sanoi:killeri o kiinni...ku oli toi honda vince putkella ja ilma killerii nii kova äänine ni pakko antaa korvien lepää välil![]()

ikiviriili1 sanoi:mut kyllä toi o paras pyörä tähä mennes ...tai no en tiiä ehkä ois vaa pitäny jättää noi kyykyt väliin![]()
ikiviriili1 sanoi:mut kyllä toi o paras pyörä tähä mennes ...tai no en tiiä ehkä ois vaa pitäny jättää noi kyykyt väliin![]()
Seikkailu_R sanoi:Ja paranee vaan kun tie pienenee ja huononee, aina siihen asti kunnes päästään sinne enduro mallin alueelle...![]()
ikiviriili1 sanoi:tänää tuli heitettyy ekat "paremmat" mutkat tolla ni oli kyllä kliini peli vetää ...pitää huomen käydä ottaa porkkala tai sit emäsalo ni näkee miten sillä oikeesti pääsee mutkiin
Olisi, kun tuollaisella motolla ei ole kuin hyvä vetää, siis voit painua melkein minne vain, kunhan kantti kestää ja joku ei tule estääikiviriili1 sanoi:mut kyllä toi o paras pyörä tähä mennes ...tai no en tiiä ehkä ois vaa pitäny jättää noi kyykyt väliin![]()
ikiviriili1 sanoi:olit sä siin ku tuli kyykky ja moto vastaan liikenneympyräs?
ikiviriili1 sanoi:nii ja jos o halukkaita messii ni mukaa vaa
ikiviriili1 sanoi:Sellanen kysymys olis tosta mappauksesta..eli tossa mulla on akranputki ja se o mapattu tohon kottaraiseen..mutta pitääkö sille kartalle tehä jotai ku otin killerin pois..?ku enhä mä voi tietää onko se ollu paikallaan ku on tehty..kiitos
ikiviriili1 sanoi:Sellanen kysymys olis tosta mappauksesta..eli tossa mulla on akranputki ja se o mapattu tohon kottaraiseen..mutta pitääkö sille kartalle tehä jotai ku otin killerin pois..?ku enhä mä voi tietää onko se ollu paikallaan ku on tehty..kiitos
Jassu sanoi:Niin, jos käsitin niin pyörääsi ei ole säädetty penkissä vaan sinne on ainoastaan upattu valmis akramappi? Voisihan sen saman mapin laittaa uudestaan ja tämän jälkeen tehdä 15 min idle-runin killerin kanssa.
Uskon kuitenkin että tuolla ei ole mitään muuta kuin henkistä merkitystä, eli kovaa ajoa vaan.

mjtee sanoi:Ihan samaa veikkaan mitä Jassukin totesi. Valmis mappi vain laitettu eli kuten luvattukin "mapattu akran putkelle". Jos siinä on se Akran kartta niin varmasti pelaa ilmankin killeriä. EVO1-kokoonpanossa vähän rikastaisin EVO1-karttaa.
ps. Niin siinä kävi, että möin SMC:n nappuloineen päivineen![]()
ikiviriili1 sanoi:Viikonloppuna vetäsee "Moto" letkailut??:..Oisko lähtijöitä?