Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koheltaja sanoi:Ohjaustangon alapuolelle noita porukat on laittaneet, toiset tykkää ja toiset ei. Sivulla 54 taitaa löytyä kuva miten ne sinne sijoittuu.
Huomaa sitten, että kytkimen puolella kiinnike menee tankoon siirtämättä mitään, mutta jarrupuolella jarrukahvan ja kaasukahvan väliin pitää tehdä rako jarrukahvaa siirtämällä. Peili tulee siihen väliin kiinni.ikiviriili1 sanoi:Juu kiitti..pittää vkonloppuna rokkailla noi kii ellei sit keli kuivu ja pääse räppäämään..onneks toho o noi muut "perus modit" tehty ni ei tarvii niit miettii![]()
mjtee sanoi:Huomaa sitten, että kytkimen puolella kiinnike menee tankoon siirtämättä mitään, mutta jarrupuolella jarrukahvan ja kaasukahvan väliin pitää tehdä rako jarrukahvaa siirtämällä. Peili tulee siihen väliin kiinni.
ikiviriili1 sanoi:Noi vois kyllä toimii..eikä oo hinnalla öpilatut
mjtee sanoi:http://www.jkry.org/~mjtee/Mopoilut/SMC2009/eriparikahvat.jpg Aina se peilin kiinnike on jarrunestesäiliössä kiinni ollut. Tuosta vanhasta huonosta kuvasta yleisimmin käytetty kiinnitystapa näkyy.
mjtee sanoi:http://www.jkry.org/~mjtee/Mopoilut/SMC2009/eriparikahvat.jpg Aina se peilin kiinnike on jarrunestesäiliössä kiinni ollut. Tuosta vanhasta huonosta kuvasta yleisimmin käytetty kiinnitystapa näkyy.
ikiviriili1 sanoi:Tota aattelin tässä sellasta lähtä tenttaa ku kävin tänää tyyppää ton 2014 smc..ja aattelin huomenna käydä vaihtaa mun bleidin siihe ni pitäskö jotai ottaa huomioo toi o ajettu 4k
ikiviriili1 sanoi:Oli kyllä hyvä päätös vaihtaa toi tonni bleidi toho smc vittu kui siisti pyörä tää o ajaa..eka 200km lenkki alla ja iha tules![]()
Husky510 sanoi:Tuota taisin nähdä tänään sut, tuossa Heikinlaakson lähettyvillä yritit kikkailla, onko pyörä akran koko rännillä.
ikiviriili1 sanoi:mihi aikoihi?

Husky510 sanoi:prkl, ei muista ihan tarkkaan, noin 17-18 välis, kun tuli 2014 vastaan, akran änkkäri näytti olevan ja juuri keula putosi nesteen jälkeen.[/QUOTE
olin se mä oli kiire siwaa hakee lientä sit tajusin et se o 23.00 auki
moro vaan
ikiviriili1 sanoi:Husky510 sanoi:prkl, ei muista ihan tarkkaan, noin 17-18 välis, kun tuli 2014 vastaan, akran änkkäri näytti olevan ja juuri keula putosi nesteen jälkeen.[/QUOTE
olin se mä oli kiire siwaa hakee lientä sit tajusin et se o 23.00 auki
moro vaan
joo akran koko