• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

KTM 690 SMC

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maddog
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kahdessa (-12 ja -13) Endurossa täysin vakiona 55hp takapyörältä, muutosten jälkeen 75hp/75nm takakumilta. Muutokset ja penkitys tehty Turbotecissä.

Koheltaja sanoi:
Kahdessa (-12 ja -13) Endurossa täysin vakiona 55hp takapyörältä, muutosten jälkeen 75hp/75nm takakumilta. Muutokset ja penkitys tehty Turbotecissä.

Kiitos:thumbup:
Oliko ihan perus tune, siis koko ränni, ilmanputsari modet??

Niihin tehtiin "Evo3" modaus, eli KTM Evo2 kitti (nokka, ilmansuodatin, putkisto) ja samalla Turbotech teki kannelle ja ECU:lle taikojaan. Täystehoisena (käytössä kolme erilaista karttaa joilla kone reagoi eri tavoilla kaasuun) on kuulema aika hysteerinen peli viedä mettä- sorateillä:)-

Tulipahan kokeiltua tuotakin laitetta yhden päivän, tosin versiona Enduro R. Havaitsin, että ns tosimotoristit lopettivat morjestamisen kokonaan. Olette pilanneet pyörän maineen tai se vain on niin mopon näköinen. Kyykyistä ja osa matkaenskoista osa vielä morjesti, mutta customeista ja matkapyöristä ei yksikään.
Pyörässä sinänsä ei ollut mitään vikaa, oikeastaan aika näppärä laite. Jopa se paljon kirottu abs toimi selvästi paremmin kuin mihin olen tottunut. Johtui ehkä siitä, että pyörässä oli off-road-abs, eli takajarrun sai lukkoon ja etunenkaan säikähtänyt paria irtokiveä.

vetomies sanoi:
Tulipahan kokeiltua tuotakin laitetta yhden päivän, tosin versiona Enduro R. Havaitsin, että ns tosimotoristit lopettivat morjestamisen kokonaan. Olette pilanneet pyörän maineen tai se vain on niin mopon näköinen. Kyykyistä ja osa matkaenskoista osa vielä morjesti, mutta customeista ja matkapyöristä ei yksikään.
Pyörässä sinänsä ei ollut mitään vikaa, oikeastaan aika näppärä laite. Jopa se paljon kirottu abs toimi selvästi paremmin kuin mihin olen tottunut. Johtui ehkä siitä, että pyörässä oli off-road-abs, eli takajarrun sai lukkoon ja etunenkaan säikähtänyt paria irtokiveä.

Omalla kohdalla voi sanoa että kurapyörällä vastaan tulijoista morjestaa todella harva. Mikäli näin myös muilla, en ihmettele ettei kukaan enää vaivaudu kättään nostamaan. Morjestan kuitenkin edelleen kaikille, mopoillekin välillä.

Kerkesin tota sun leikkiä noin kuukauden harrastaa..sit joku päätti et tarvii kottarainen enemmän ku mä..voi Citynvcity. .se on tän kesän ajelu ajettu. .lukittava pyörät kunnolla..vittu

ikiviriili1 sanoi:
Kerkesin tota sun leikkiä noin kuukauden harrastaa..sit joku päätti et tarvii kottarainen enemmän ku mä..voi Citynvcity. .se on tän kesän ajelu ajettu. .lukittava pyörät kunnolla..vittu

Ai nyt jo katos se:O....
Ne on kuumaa tavaraa tässä maassa

vetomies sanoi:
Havaitsin, että ns tosimotoristit lopettivat morjestamisen kokonaan. Olette pilanneet pyörän maineen tai se vain on niin mopon näköinen. Kyykyistä ja osa matkaenskoista osa vielä morjesti, mutta customeista ja matkapyöristä ei yksikään.

Tuo on niin totta, aikaisemmin oli nykyisen 950:n rinnalla 690 SMC ja sillä ajaessa ei juuri kukaan nostellut kättä, mutta kun vaihtoi tallista samoilla ajokamoilla saman oranssiin 950:iin, niin alkoi jo kyykkymiehetkin nostella kättä. Custom- ja matkamopoilijat on oma lajinsa, ne ei oransseille mopoille tahdo nostella lapasta vieläkään. Olen luopunut jo toivosta ja ajelen kädet tangossa ja nostelen vasta jos joku muu nostaa ensin. Se on suuri ero sivumuovien leveydellä siihen, nosteleeko kanssamopoilijat kättä :kääk:

Itse aloitin kans ajokauden 2014 sillä että SMC lähti kadulta. Oli toki laiskana pelkässä rattilukossa, että verta omasta nenästä yms. Hetken kokeilin josko Street Triple R lämmittäisi... ei lämmittänyt.

Pakko palata takaisin oranssiin leiriin ja nyt alla Duke jossa ujeltava levyjarrulukko. Parempaa ei irtoa kun asuu kaupungissa ja parkkeeraa kadulle.

Voimia.

http://www.youtube.com/watch?v=VNIe2FAfCOk

Nyt löytyy toinen videon yksilöistä pihalta :jpstyle:
Aivan mahtava vekotin ajella!

Motonetiltä oli Abuksen ujeltavat lukot loppu. Tietääkö kukaan liikettä PK-seudulta josta moisen voisi saada, tai löytyykö joltain lukko ylimääräisenä?

edit. ei muuten tulee pyörä enää koskaan saamaan samanlaista kyytiä... :baahaahaa:

Back