Marshal sanoi:Eli voiko toi akku olla finaalissa siitä huolimatta, että jännitteet on noin hyvä? Ei liene siis ainoa mittari akun kuntoa mitattaessa.
Siis sulla on akku ihan paskana/tyhjänä. Ei saa tippuu alle 12 volttia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Marshal sanoi:Eli voiko toi akku olla finaalissa siitä huolimatta, että jännitteet on noin hyvä? Ei liene siis ainoa mittari akun kuntoa mitattaessa.
shyhander sanoi:Siis sulla on akku ihan paskana/tyhjänä. Ei saa tippuu alle 12 volttia.
Marshal sanoi:Tuota samaa arvioin ittekki, vaikka en tienny että termiä flashäys käytetään myös prätkämaailmassa. Noita Applen laitteita oon kyllä Flashänny.
Marshal sanoi:Nyt latauksen jälkeen lepojännite 12.83. Virrat päälle, niin tippuu 11.9. Käynnistäessä ei suurempia heittoja. Tyhjäkäynnillä lataus tasan 14.
Paljos tollanen Xenon vie jännitteestä? Mulla Cobran xenon.
Ohje irrottaa sulake on ihan pätevä eikä omakeksimä. Itse mapin vaihdossa ei hyvällä akulla niin kauaa oikein tehtynä mene, että se olisi must, mutta sopivasti kun aikailee ja akku on vanha niin näin voi käydä. Oma moka oli se, että otin originaalimapit ulos pyörästä koskematta tietokoneen porttiasetuksiin, jolloin ulostus kesti kymmeniä minuutteja. Minulla oli kyllä laturi kiinni pyörässä kompensoimassa, mutta toisena samanaikaisena mokana se oli lipsahtanut elvytysmoodiin ja latasi vissiin 2A. Yhdessä näiden vuoksi akku kyykkäsi 7,8V tasoon ja se oli sitten siinä. Kevään toimi mutta kyllä se on nopea alamäki tuollaisen jälkeen. Tuon jälkeen akku oli virrat päällä 12,1V ja tune-eculla katsottuna 11,9V. Se on pian entinen tuollainen akku.turhimus sanoi:Karttojen lataamista se on näissä laitteissa.TuneEcu operaatiossa ei kyllä niin kauaa mene että tarttis sulaketta irroitella.
Marshal sanoi:Ja ei geelimalli
Onko tolla käytännön merkitystä, onko geelillä vai ilman, kun ei tarvii kyljelleen asentaa? Vaikuttaako laatuun tai käyttöikään?
Marshal sanoi:Pyörä ollu nyt 4 päivää ajamatta ja jännitteet ilman virtoja 12.7 ja virrat päällä 11.94. Onkohan toi akku ees vaihtokunnossa![]()
Ei uusin LC4 täriseHusky510 sanoi:itse ottaisin geeli akun. Koska se ota niin itseensä sitä tärinää...Voi olla mutua

mjtee sanoi:Ei uusin LC4 tärise
Joo oikeastaan siis testaan tuota mutua. Ainahan tuo akku ei tuossa kovin pystyssä ole ja täriseekin jonkin verran. Mikään HD tämä ei silti ole ja tilapäinen kallistus tuskin akkua pilaa. .
jaulis sanoi:Eipä tulisi mieleenkään ajaa kadulla alle 2.5bar kun pito riittää kovemmilakin paineilla. Omassa pidin 2.8bar takana ja rengas kesti kauemmin kuin mielenkiinto koko vespaan.