Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://www.tomhamburg.net/KTM_Tune_list.htmlKafuusti sanoi:Joo tuli tilattua nuo tune ecu piuha. Nyt sitte neuvoja ja ohjeita kartan ohjelmoimiseen kiitos!![]()
JNMJL83 sanoi:Onko kellään kokemuksia noista carbon-perfomancen tuotteista?
Koheltaja sanoi:Voisiko joku mitata SMC:n keulan pituuden? Akselin keskeltä teleskoopin yläpäähän ja vielä varmistuksena miten pitkällä joustolla kyseinen keula on, 250 vai 275mm. Kiitos![]()

Koheltaja sanoi:Vielä olisi mitalle tarvetta![]()
JuhoK sanoi:Tänään kyselin parista liikkeestä tarjousta uudesta smc ärrästä, ei kyllä montaa sataa tipu ovh:sta. Pakko se on kai silti ostaa![]()
mulla on nyt reipas 600km takana ärrällä.. varmaan tän vkl aikana tulee se tonni täytee ja sitte pitkää halkoo kotarin kattilaan kun on huollosta päässy
onko ainut vaihtoehto power commander? oon kuullu juttua että valmiit softat ei toimi kunnolla? pitääkö ilmanputsari vaihtaa myös virtaavampaan? apu olisi tarpeen... joo myönnän oon noviisi näissä jutuissa toi pc5 mikä on tarjolla nii on enduro r malliin mut eiköhän se kumminki ole myös smc malliin kun sama mottihan siinä on?