• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

KTM 690 SMC

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maddog
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sama täällä 180km ajettu eihän tota voi myydä
smile_org.gif

onneksi ei menny kaupaksi  mikä lie mielenhäiriö kun pistin myyntiin  
tounge.gif
Perkeles, ihan ku meikäläisen suusta.
Viime yönä tulin reissusta ja oli tiet sulanu sillävälin mukavaan kuntoon ja tänään veivasin 180 kilsan lenkin sivukylillä. Voi veljet että oliki mukavata!
cool.gif

Onneks ei kukaan hyväkskäyttäny talvista mielenhäiriötäni (käytin muuten samaa sanaa orgin myynti-ilmotuksessa).

Se on kesä nyt!
062802jumpie_prv.gif

Eikös siinä mopon kyljessä ole vihjeenä että Kaduttaisi Tämän Myyminen...
tounge.gif

Onko tietoa:

kun vaihdetaan tuo ns. kisanokka-akseli, niin muuttuuko ajoitukset, eli vaatiiko ruisku tai sytytys uudelleen säädöt?

Kun kuumennat muovia, eikös se kovetu ja mene poikki helpommin?

Tyhmä kysyy kun ei tiedä,

Tuntuu joustavan samanlaisesti kuin ennenkin. Kuumennetaan vain senverran, että muovi alkaa taipua.

Näkyy tuolla kavereilla olevan tyylikkäimpiäkin ratkaisuja tuohon rekisterinkilven kiinnityksiin oikealla kulmalla ja ylemmäksi.

Ny oon viikon verran omistanu smc690 ja noin 400 kilsaa pöristelly. on se vaan kiva laite! tulis vaan lämpösemmät kelit, niin pääsis treenaileen.

joo kotkaan on tullu 300km. mites ootte malttanu ajella sisään ku tuntuu et kone alkaa elää vasta ku viisari lähentelee kuutta..?

600km saatu mittariin jo täällä ja hauskaa on
baaa.gif

Oon huomannu yhden oudon ilmiön tuossa tasanopeutta ajellessa, esim. 80-90km/h vaikka 5. vaihteella niin tuntuu eteneminen tapahtuvan aaltomaisesti ja pieni värähdys tulee mukaan.

Ensin tulisi mieleen ketjunkireys.. Esim. liian löysällä ja tämän takia tapahtuu ruoskaisu??..
Vai johtuuko koneen kovasta tasapainotuksesta...

Ketjun eri kireyksiä testattu, eipä juurikaan muutosta..

Mites muilla? Onko vaan ominaisuus
smile_org.gif

Tai sitte mun päässä ei ole kaikki kohdallaan, mikä ei olis mikään ihme...

n.800km veivattu enduro r ainoa muutos motovanteet
biggrin.gif

joo ei mikään mukava ajaa hiljaa
sad_orig.gif

mutta kun pitää kierrokset kovahkona niin on mahtava peli:)

ei muutakuin pienempää sisään ja hanaaa
062802moto_prv.gif

mites tuo 2-3 vaihteen rajotin hommeli, ku seurailin nuita ohjeita mitkä oli täällä vaan ei sieltä satu minun silimiin sen värisiä johtoja?? ei oo semmosta "sokia hymiöä" laittaa tähän.. ja oon purkanu näkösälle kaikki. ja mopo on smc -10
t:SIpu KEvi sokia(ko)
kiitos

Back