Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Esim täältä löytyy osanumeroita...Mistäs jengi on tilaillu nuita Rally Replica nokkia?? Tai jos sais varaosanumeron sille tjtn niin voisin itse yrittää netistä yytsiä. Ainakaan "nimihaulla" ei tunnu tuottavan tulosta, tai sit oon vaan niin käsi gööggelin kanssa![]()
Ja jos joku on ihan itse pikku kätösin sen vaihtanu, niin kiinnostas tietää onko millanen projekti..siis lähinnä onko kovinkin vittumainen homma ja meneekö koko pvä sitä asentaessa?
Kiitos ja anteeks![]()
Yks pyttysistä kuuraketteja saa tekemälläkäänTaas uusi uuden SMC:n omistaja ilmottautuu!
Perjantaina sain pyörän, mittarissa nyt n. 75km koska piti lähteä heti perjantaina reissuun, eikä sitte tänään ollu oikee ajokelejä...mutta kai sitä ehtii.
Jotenkin oon aika pettyny pyörän tehoihin. Tuntuu ettei kulje mihinkään, tosin ihan vakoi tuo vielä on, mutta silti. Kai sen jotenkin luulis vakionakin kulkevan. Minkä verran pelkät perusjutut, eli 2- ja 3-vaihteen rajottimen poisto, sliparin laitto ja ruiskun kartta jeesaa tähän laiskuuteen?