Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
akran sliparilla lyö sellasta hillittyä sinistä liekkiä n.10cm tosin näkyy vaan pimeellä.. mopo toiminu kuin junan vessaPaukkuuko teillä pyörät/iskeekö liekkiä sliparista, kun moottorijarruttaa? Kaverilla tekee noin ja taas kun itsellä on pikkunelari sliparilla niin se ei kyllä mitään pauku/iske liekkiä.
Ja jotain mitä olen lukenut niin tuo paukkuminen johtuisi siitä, että pyörä käy liian laihalla? Vai onko ihan huhua..tai kenties sitten oma pyöräni ei paku sen takia kun tehoja on liian vähän tjsp?
Ihmetyttää vaan tuo paukkuminen kaverin pyöräs.
Komiat pyöränyt on moto vanteet alla tulis se kesä jo .
Pitäisi löytää samanmoiset. Uudet on kullan hinnoissa 2ke sarja.käytetyt smc vanteet hommasin.
Ei ne nyt ihan kahta tonnia ole. Mulle tuli paketille hintaa asennettuna kumeineen ja jarrulevyineen vähän reilu 1500e.Pitäisi löytää samanmoiset. Uudet on kullan hinnoissa 2ke sarja.
Mun mielestä sopii hyvin. Helppo käsiteltävyys (kevyt) eikä tehoa ole ns. "liikaa", mutta tästä huolimatta kahvaa kääntämällä tulet kokemaan kaikenlaisia outoja asioita. Mielummin tolla treenaa pikku kikkoja kuin katupyörällä ja siinä vaiheessa kun vedät ne ensimmäiset lipat niin ei harmita ne skraadet niin paljoin kuin jossain muussa pyörässä.Soveltuuko 690 SMC ensimmäiseksi pyöräksi?
Käy kai ne, miksei sopisi?Pitäisi löytää samanmoiset. Uudet on kullan hinnoissa 2ke sarja.käytetyt smc vanteet hommasin.
560 SMR vanteita olisi tarjolla, mutta ne ei kuulemma käy 690 enskaan...
Todellakin sopii! Eikä sit oikeestaan muita mopoja ikinä tarvikaan. Tai siis nojoo, enduro on mun mielestä "järkevämpi" ostos. Tietenki riippuu miten ja missä ajelee. Kyllä määki kesän meinasin pitää motosetin visusti alla. On se vaan niin paljon kivempi niitten kans vetää noita sorapätkiä. Mut alkukeväästä ja loppusyksystä onkin kiva laittaa enskavanteet alle ja talveks piikit (joita tosin mulla ei nyt ole).Soveltuuko 690 SMC ensimmäiseksi pyöräksi?
Orimattilalainen KTM jälleenmyyjä noin kertoi.Käy kai ne, miksei sopisi?Pitäisi löytää samanmoiset. Uudet on kullan hinnoissa 2ke sarja.käytetyt smc vanteet hommasin.
560 SMR vanteita olisi tarjolla, mutta ne ei kuulemma käy 690 enskaan...
Mistäs ostit?Ei ne nyt ihan kahta tonnia ole. Mulle tuli paketille hintaa asennettuna kumeineen ja jarrulevyineen vähän reilu 1500e.Pitäisi löytää samanmoiset. Uudet on kullan hinnoissa 2ke sarja.
Voin sanoo, et ehottoman kannattava ostos enduroon!![]()