• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

KTM 690 SMC

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maddog
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jos jotain kiinnostaa käyttämätön Leo Vince vaimennin 690:n, laittakaa viestiä meikäläiselle. Paketti on ainoastaan avattu ja sisältö katsottu päteväksi.

250e, ja voin tuoda sen koti/työpaikan ovellesi H:gin seudulla!

Mites porukka on ratkaissut onkkelman rek.kilven valon piuhan suhteen? Kylmästi poikki vai katteiden purku ja liittimestä irti jostakin?

Olen siis ottamassa sen muovisen kilpijatkohärpäkkeen pois jne.

Ite purin katteita sen verran, että sain sen laitettua sinne takakatteen alle piiloon. Vähän erkkaa ympärille ja hyvä tuli.

Otin polttimon irti ja laitoin sen parempaan talteen. En kylläkään muista enää missä se on
biggrin.gif

Mä taisin ottaa sen piuhan kokonaan irti. tulee muistaakseni vastaan liitin siinä hiukka ennen akkua.

kellään kokemusta kuvan PowerBomb- putkista? Onko oikeasti mitään hyötyä jne.

18320062.jpg

Ja sivusto josta löysin moisen: KLIK

ja toinen moinen, mutta MegaBomb  
tounge.gif
nimellä KLIK

Itseä lähinnä kiinnostais se, että onko tosiaan oikeasti kummoinen hyöty ja poistaiskos tuo inhottavan sammuilun valoissa. LeoVincentto kun moista aiheuttaa ilman killeriä ajettaessa..

kellään kokemusta kuvan PowerBomb- putkista? Onko oikeasti mitään hyötyä jne.

18320062.jpg

Ja sivusto josta löysin moisen: KLIK

ja toinen moinen, mutta MegaBomb  
tounge.gif
nimellä KLIK

Itseä lähinnä kiinnostais se, että onko tosiaan oikeasti kummoinen hyöty ja poistaiskos tuo inhottavan sammuilun valoissa. LeoVincentto kun moista aiheuttaa ilman killeriä ajettaessa..
Tässä olis B-foorumilta pöllitty linkki, jonka perusteella KTM:ltä olisi tulossa korjaus tuohon ongelmaan. Omaani en ole kyllä saanut vielä sammumaan, mutta hyvä jos nämä lapsukset saataisiin pois esim. -09 pyöristä suoraan.

Mä olen luullut, ettei tuo SMC:n alkukäyrä olisi niin ahdas, että se muodostaisi erityisempää virtausongelmaa. Tietty tollanen Megabomb olisi ihan äijä, mutta tuskinpa se tuota sammuilua ratkaisee. Akran ruiskukarttahan on se eka ratkaisu laihalla käymiseen.

No siis mulla rupes sammuilemaan vasta kun vaihdoin änärin ja kun siitä ottaa killerin irti. Vakio änärillä ei ollu mitään ongelmia, muuta kuin että jäi välillä tyhjäkäynti hetkeksi yli 2krpm. Vika tosin "korjaantui" kun annoin ecun säätää itsensä uudestaan  
nixweiss.gif

Kiitos linkistä, täytyy kevväällä huollossa narista ja kysellä "päivityksiä/ nuita korjauksia"  
tounge.gif

Jos jotain kiinnostaa käyttämätön Leo Vince vaimennin 690:n, laittakaa viestiä meikäläiselle. Paketti on ainoastaan avattu ja sisältö katsottu päteväksi.

250e, ja voin tuoda sen koti/työpaikan ovellesi H:gin seudulla!
Myyty tämän ilmoituksen perusteella Itä-Helsinkiin. Nyt voisi sitten miettiä, kumpi SC Projectin vaimennin näyttää paremmalta...

Tietääkös kukaan miten takuulle käy sliparia laittaessa? Eikös noiden Powerpartsien pitäis säilyttää takuu, ainakin periaatteessa (eli siis Akran sliparia)?

^ Omien kokemusten perusteella ei vaikuta takuuseen millään tavalla. Lähes jokaiseen pärrään oon sliparin vaihtanu  
wink.gif

edit: tosin omistan ensimmäistä kertaa kottaraisen...

No hellvata, kaippa se täytyy sitten uskaltaa suoraan pultata, muoviläpyskän kera joka jäikin sopivasti ylimääräseks vakiotelineestä  
smile_org.gif

Vilkut meinasin laittaa kans samalla tavalla kuin sulla tossa kuvassa..

Back