• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kritiikkiä moderaattoreista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JHBMW
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Eli en ole missään tapauksessa tarkoittanutkaan, että sulkisin heti jonkun pois, kun hän on eri mieltä kanssani.  Vaan vasta tasan sitten, kun hänen tyylinsä tai tekstinsä ärsyttää minua tarpeeksi eli pidän häntä häirikkönä. Ja se on yleensä hiukan ennen kuin jollakin 'ymmärtävämmällä' henkilöllä.
Tällaisen häirikköleiman saamisen voisi aiheuttaa esim. ilkeät henk.kohtaisuudet, jatkuva jankutus, vääristely tms. asiat.

En ole missään vaiheessa halunnut olla hitleri, joka siivoaa heti pois kaiken mikä ei ole sama kuin omat mielipiteeni........
Tosi vaatimatonta verrata itseään Hitleriin, mutta tämä ei tietystikään johdu siitä egosta ?

Toisaalta ei se Hitlerkään halunnut poistaa omalta foorumiltaan kuin ainoastaan henkilöt jotka olivat hänen käsityksensä mukaan erilaisia.
sad_orig.gif

Huomioitakoon tässä keskustelussa, että nimimerkit JHBMW ja HD1999 todistettavasti kirjoittavat saman IP-numeron takaa. Herää kysymys, miksi?

Jankuti jankuti. Deletointi deletoilettiin. Vapaa Sana vastaan Gestapo. Juupas eipäs ja saapas. Antakaa mulle modekahva, niin ei tule yksikään viesti läpi, loppuu ruikutus.

Komppaan bubblea, asiaa... aihe alkaa mennä pahan kerran jankutuksen puolelle ja vähänpä jankutus tällä(kään) kerralla tuotti hedelmää.

Bluuska, toihan on veikeetä. Mutta... mä näen kyllä eri IP:t...?

Bluuska, toihan on veikeetä. Mutta... mä näen kyllä eri IP:t...?
Onhan se veikeetä juu ja kertoo jotain nimimerkin takana olevasta henkilöstä/henkilöistä.

Mutta kyllä sama ip näkyy molempien kyseessä olevien nimimerkkien kirjoitusten alla tämän keskustelun sivuilla 2,3 ja 4. Jos vertaa viimeisimpiä ipeitä voipi saada eri tuloksen koska nuo saattavat vaihtua päivittäin.

Edit: Typo

Katohan vaan... niinpä näkyy olevan samasta lähteestä kirjoitukset ensi sivuilla. Myönnän puusilmäisyyteni ja liityn ihmettelijöiden joukkoon.

Ihmeen kauan se kesti. HD1999 on todellakin ollut JHBMW:n "aputoiminimi"
Tämä varmaankin kertoo kirjoittajasta paljon ja saattaa kaiken kirjoitetun aivan uuteen valoon.
confused_orig.gif

Ihmeen kauan se kesti. HD1999 on todellakin ollut JHBMW:n "aputoiminimi"
Tämä varmaankin kertoo kirjoittajasta paljon ja saattaa kaiken kirjoitetun aivan uuteen valoon.
confused_orig.gif
Tulee mieleen pari muutakin vaihtoehtoa... meillä esim MadManin ja Muke83:n viestit tulevat samasta IP:stä... voihan hyvin olla että Jyrkin ja Penan tapauksessa on kyse samankaltaisesta tilanteesta
smile_org.gif

Mut eipä näemmä kun toi JHBMW jo "tunnustikin"
biggrin.gif

No nyt joku poisti viestin
omg.gif
Kuka tunnustaa, omasta varmaan oli kyse?

nimimerkilla epatietoinen..

Viimeksi kun joku kirjoitti "haamunimellä" niin puututtiin asiaan aika rankalla kädellä...Mitenköhän nyt pitäisi suhtautua
confused_orig.gif

Viimeksi kun joku kirjoitti "haamunimellä" niin puututtiin asiaan aika rankalla kädellä...Mitenköhän nyt pitäisi suhtautua
confused_orig.gif
Juu, mukana olleelle moderaattorille tuli aika kova sanktio moderaattorioikeuksien poiston muodossa, mutta esim. minä tavallisena käyttäjänä en saanu asiasta "kuin" ankarasävyisen nuhtelun. Jostain syystä jäi "varoituslaatikkokin" puuttumaan nimimerkkini alta. Ennakkotapaus on siis olemassa, eikä tässäkään tapauksessa minun mielestäni siitä poikkeavalla ankaruudella pitäisi rankaista.

Lueskelin noita ikivanhoja ketjuja ja aika lapsellinen tapa yrittää junnata oma mielipide läpi luomalla alter ego itseään puolustamaan. Muutama tällainen kiistelyketju tuli vastaan ja aina oli hypännyt HD1999 rinnalle kun vastarintaa alkoi syntyä. Ainakin minun arvostukseni menee nollille näitä tapauksia kohtaan. Turha näistä on erikseen rankaista, porukka varmaan mainitsee sopivin välein asiasta. Ai niin, eihän täällä kysytty rankaisumielipiteitä, sorry...

Juu, mukana olleelle moderaattorille tuli aika kova sanktio moderaattorioikeuksien poiston muodossa, mutta esim. minä tavallisena käyttäjänä en saanu asiasta "kuin" ankarasävyisen nuhtelun. Jostain syystä jäi "varoituslaatikkokin" puuttumaan nimimerkkini alta. Ennakkotapaus on siis olemassa, eikä tässäkään tapauksessa minun mielestäni siitä poikkeavalla ankaruudella pitäisi rankaista.
Näin kävi myös allekirjoittaneelle. Pakanalähetys on riskaabeli laji. Silloinhan oli kyse trollaamisesta, eli kuka saa parhaat porinat aikaan ja ketjujen aloittajat eivät missään vaiheessa sortuneet henkilökohtaisuuksiin, mihin tällä kertaa kyllä muutamaankin otteeseen mentiin.

Tarvittavia toimenpiteitä suoritettu...

Toiset pomppii deleten napin päällä.. mä voisin vaikka alkaa pomppia tuon varoitus napin päällä
biggrin.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back