Kaikilla pyörillä voi keulia..Aika mahdotonta varmaan olisi noilla omilla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaikilla pyörillä voi keulia..Aika mahdotonta varmaan olisi noilla omilla
Sama vika. Alle sen olen kyllä onnistunut keulimaan.Mäki oon keulinu alle 250 km/h nopeudessa
![]()
Iku
- tuutko kotiin kymmenen, vai yhdentoista jälkeen?Sama vika. Alle sen olen kyllä onnistunut keulimaan.Mäki oon keulinu alle 250 km/h nopeudessa
![]()
Iku![]()
Joo eipä taida taidot riittää, eikä kalustoEn osaa / ole koskaan kokeillut.
Ei tuo kalustokaan ole ihan soveliasta tuohon.![]()
voin vain omasta puolestani kertoa, kaasua kääntämällä (ei kytkintä, ei töyssyä tiessä) 200nopeudesta etupyörä ylös ja lattiaan tippui 235 kohdalla. (tankki kameralla kuvatusta pätkästä tarkistettu)Yllättävää, että yli 250kmh sektoriin on tullut useita vaihtoehtoja. Täytyy tyhmänä kysyä, että millä se tehdään? Kaasulla? Kytkimellä? Hereillä? Ja tietysti, että millä pelillä? Vakiolla?
Olen ollut pari kertaa seuraamassa bomber-toimintaa (Heh!, tällä iällä). Epäilisin vahvasti, kun näyttävimmät kaverit pykälsivät 2 kertaa isompaa, on vauhtia ollut parhaimmillaan noin 180kmh. Sekin on jo aika hurjan näköistä touhua, kiitokset Lahteen ja Tampereelle niistä näytöksistä.
Alle 225...Yllättävää, että yli 250kmh sektoriin on tullut useita vaihtoehtoja. Täytyy tyhmänä kysyä, että millä se tehdään? Kaasulla? Kytkimellä? Hereillä? Ja tietysti, että millä pelillä? Vakiolla?
Olen ollut pari kertaa seuraamassa bomber-toimintaa (Heh!, tällä iällä). Epäilisin vahvasti, kun näyttävimmät kaverit pykälsivät 2 kertaa isompaa, on vauhtia ollut parhaimmillaan noin 180kmh. Sekin on jo aika hurjan näköistä touhua, kiitokset Lahteen ja Tampereelle niistä näytöksistä.