Tai ajaa yliHellittää kaasua sen verran että nopeus pikkuhiljaa alkaa laskemaan.
Kyl ne jossain vaiheessa ohi menee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai ajaa yliHellittää kaasua sen verran että nopeus pikkuhiljaa alkaa laskemaan.
Kyl ne jossain vaiheessa ohi menee.
Tankkilaukkuun tai vastaavaan mukaan isoja muttereita tai kiviä, joita voi sitten heitellä olan yli.
Liikennettä ko. tiellä oli sen verran, ettei mihinkään muuhun väliin pitkään aikaan sitä ennen mahtunut nätisti. Ja tämä väli, mihin olin menossa, oli kyllä mielestäni vähintään riittävän iso, paljon isompi kuin mitä yleisesti näkee käytettävän (näin ei tosin ilmeisestikään Volvoilijan mielestä ollut, jos se on selitys hänen käytökselleen).Pechalle sellainen kommentti, että ohittamisessa pienellä nopeuserolla ei ole mitään mieltä. Ajansäästö on niin pieni, että aivan hyvin voi körötellä siinä jonossa kuten muutkin. Turha tunkea väliin.
niin...asennekysymys.kun kysyin etteikö se saatana ymmärrä ettei toisen takarenkaassa voi kiinni ajaa...
Tai ainakin siihen idioottimaisuuten on helpompi reagoida kun jättää kunnon hajuraon. Ja kyllä se ajamisen nautittavuuttakin vie, jos oikeanpuoleisesta taustapeilistä näkyy takana tulevan kotilon oikea lamppu ja vasemmanpuoleisesta vasen.Dorkat on paljon kivempi pitää edessään kuin takanaan, silloin heillä on vähemmän mahkuja tehdä jotain järjetöntä.
Rock, siitä kypärän leukaperästä saa muuten tukevan otteen ja siitä kun kääntää niin kääntyy niin pää kuin äijä ihan mihin suuntaan vaanYksi keino jota oon joskus käyttänyt on että seuraavissa liikennevaloissa menee siihen vierelle, avaa visiirin ja irvistelee niinkuin raivohullu apina. Tuloksia saa yleensä välittömästi.
Oisko jotain hyviä vinkkejä millä sais kaikki älykääpiö kotilokuskit pysymään edes turvallisen matkanpäässä takarenkaasta kun muuten ei noi turvavälit tunnu sanovan yhtää mitää...?![]()
+1Oisko jotain hyviä vinkkejä millä sais kaikki älykääpiö kotilokuskit pysymään edes turvallisen matkanpäässä takarenkaasta kun muuten ei noi turvavälit tunnu sanovan yhtää mitää...?![]()
Oisko mitää vinkkiä miten saisi kaikki älykääpiö mopotinkuskit pysymään edes turvallsien matkan päässä takapuskurista.![]()
Juttu on niin, että kyse ei ole siitä mikä rakkine alla on vaan siitä mitä korvien välissä liikkuu (vai liikkuuko). Ihan samalla lailla niitä jauholakkeja on meissä mopotinkuskeissa kuin puhtaissa autokuskeissa. Aivan älytöntä tästä on yrittää tehdä mitään me vs. ne asemasota asetelmaa.
Auton lommoutunut takaluukku varmasti harmittaa omistajaa, mutta se voidaan kutitenkin korvata vakuutuksesta. Strategiseksi eroksi jää siis seuraava:Oisko mitää vinkkiä miten saisi kaikki älykääpiö mopotinkuskit pysymään edes turvallsien matkan päässä takapuskurista.![]()
Juttu on niin, että kyse ei ole siitä mikä rakkine alla on vaan siitä mitä korvien välissä liikkuu (vai liikkuuko). Ihan samalla lailla niitä jauholakkeja on meissä mopotinkuskeissa kuin puhtaissa autokuskeissa. Aivan älytöntä tästä on yrittää tehdä mitään me vs. ne asemasota asetelmaa.
Ajeletko useinkin sellaisia nopeuksia että rekat roikkuu puskurissa?Tätä seuraavaa konstia olen käyttänyt kotilolla rekkoihin ja hyvin toiminut. Jos ei tuosta jarruvalojen vilkuttelusta tajua, niin hiljennä jarrulla vaikka 20km/h alle rajoituksen. Sitten taas kiihdytä nopeesti takas matkavauhtiin. Tee tämä pari kertaa, niin tuskin se kotilo siellä jaksaa roikkua. Joko menee sitten ohi tai jättäytyy suosiolla. No aina pieni mahdollisuus, että takana on joku ihan idiootti ja innostuu tästä. Silloin ei varmaan muuta kuin hanaa sen verran ettei tarvii katella sitä enää![]()
Toimii parhaiten jos hidastaa juuri ennen ylämäkee niin saa ainakin sitä ylämäkee ajaa ihan rauhassa. Tätä olen välillä tehnyt autolla jos tosiaan joku kuorma-auto roikkuu puskurissa kiinni. Mopolla en välttämättä uskaltais, jyrää sun yli sit alamäesTätä seuraavaa konstia olen käyttänyt kotilolla rekkoihin ja hyvin toiminut. Jos ei tuosta jarruvalojen vilkuttelusta tajua, niin hiljennä jarrulla vaikka 20km/h alle rajoituksen. Sitten taas kiihdytä nopeesti takas matkavauhtiin. Tee tämä pari kertaa, niin tuskin se kotilo siellä jaksaa roikkua. Joko menee sitten ohi tai jättäytyy suosiolla. No aina pieni mahdollisuus, että takana on joku ihan idiootti ja innostuu tästä. Silloin ei varmaan muuta kuin hanaa sen verran ettei tarvii katella sitä enää![]()
Nyswäri on nyswäri - ajoipa millä tahansa. Monasti nyswääminen korreloituu puusilmäisyyden ja onnettoman motoriikan kanssa. Mutta parempi potilaan nyswätä kuin kaahaten kajauttaa kaseikkoon. Valitettavasti nämä aivokuolleet koomapotilaat eivät ymmärrä (näe) antaa nopeammille tilaa. Puusilmähän ei aina itse tiedosta olevansa puusilmä. Ihmettelee vaan alahuuli lerpallaan muiden "kaameata kaahausta"...Välillä kyllä tuntuu, että muutamien motoristien pitäisi katsoa itse peiliin, kuten erään BS-5xx rekisterillä tientukkona olleen 'tosimotoristin', joka sai päreet palaamaan aivan välittömästi. Turha meinaan vaatia autoilijoilta antamaan tietä, jos ite himmailee siinä edessä sunnuntaireissullaan eikä näe, että taakse tullaan miljoonaa ja on ilmeisesti jokin tavoite ehtiä ajoissa perille. Kyllä edes motoristien luulisi taitavan joustavan liikenteen niksit, kun onhan tuolla tienpäällä näiden lisäksi riittämiin noita kotiloita, jotka kuvittelevat tien olevan edelleen jäässä.
Toivottavasti teet tuota talvellaki ja sit naureskelet kotona katsoessasi uutisia kun joku tie on tukos ku joku rekka ei päässy mäkeä ylös.Toimii parhaiten jos hidastaa juuri ennen ylämäkee niin saa ainakin sitä ylämäkee ajaa ihan rauhassa. Tätä olen välillä tehnyt autolla jos tosiaan joku kuorma-auto roikkuu puskurissa kiinni. Mopolla en välttämättä uskaltais, jyrää sun yli sit alamäes![]()
Pari hyvää lainausta.Kandeis pitää nuo mielessä.Mutta huolestuttavan yleisiä on noi ajatukset alkaa "opettamaan" muita tielläliikkujia. Kannattaisko kuitenkin keskittyä enemmän siihen omaan suoritukseen.
sanoi:Paras tapa on päästää idiootit edelle, jos et mp lähetti ole tai muuten aikataulu ei paina päälle (niinkuin ei huviajossa yleensä...) vedä sivuun ja päästä auto ohi. Eikös se kiihdyttely ole aika kivaa, käsi ylös ne ketä tykkää ajaa tasasta 85 vauhtia kun auto on hanurissa?
Selässä lukeva moottoripyöräkerhon teksti/logo voi myös rauhoittaa takana ajavaa autoilijaaen tiiä johtuuko pyörästä ja kuskin ulkonäöstä, mut kyl mä oon aina saanu rauhassa ajaa. eivät tule liian lähelle autoinensa edes taajamassa.![]()
Niinpä, kyllä näitä riittää kulkuvälineeseen katsomatta. Itse lähinnä olen antanut "pahaa silmää" ja näyttänyt peukaloa ja etusormea liikuttamalla turvavälin olevan liian pieni. Itse kun en oikein jaksa provosoitua Kehä III:n sisäpuolella...liian iso riski saada sakot. Pk-seudun ulkopuolella ei sitten olekaan takarenkaassa kiinni olijoita. Taitaa tosin johtua siitä että vauhti tuppaa hivenen kasvamaanOisko jotain hyviä vinkkejä millä sais kaikki älykääpiö kotilokuskit pysymään edes turvallisen matkanpäässä takarenkaasta kun muuten ei noi turvavälit tunnu sanovan yhtää mitää...?![]()
Oisko mitää vinkkiä miten saisi kaikki älykääpiö mopotinkuskit pysymään edes turvallsien matkan päässä takapuskurista.![]()