Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihmisiä kuitenkin ja etenkin lapsia moottoripyörät hymyilyttävät ja kiinnostavat kovasti.
. Saisi kyllä kulkea 60 km/h, niin ei jäisi liikenteen jalkoihin kylillä kurvaillessa.

asfalttipaikkaus sanoi:Tänään alko itelläki ja fillareita tuli vastaan varmaan lähemmäs 100, tais olla alotuspäivä aika monella. Castrolin öljyt oli edellinen laittanu viime kesänä ja nyt motuleilla tuntu että menee nätimmin vaihteet pesään, ehkä se on vaan kuvitelmaa. On toi vaan hauskaa hommaa.
edit: no joo 100 tais olla ylilyönti mutta monta ukkoo customista sporttiin tuli vastaan![]()
Kernwaffe sanoi:Luulen, että odottelen Toukokuuhun aloittamista. Viitti turhasta vakuutuksia maksaa , kun ensi viikoksi luvattu räntää ja kylmää.
Henksu sanoi:OT: mulla toistamiseen Castrolit koneessa, ei kyllä toimi vaihteisto kunnolla; täyskiihdytys ykkösellä niin kakkosta ei saa silmään millään vaan jää aina vapaalle. Liqui Molyn öljyillä ei tietoakaan tollaisesta.. Täytyy hetki ajella Castroleilla, mutta sit kyllä Liqui Molyt takaisin.
jlik sanoi:Mikä lääkkeeksi, kun
a) mopoa joutuu tankkaamaan harva se päivä
b) millään ei viitsis palata kotiin?
Varmaan aika terveellistä.Henksu sanoi:OT: mulla toistamiseen Castrolit koneessa, ei kyllä toimi vaihteisto kunnolla; täyskiihdytys ykkösellä niin kakkosta ei saa silmään millään vaan jää aina vapaalle. Liqui Molyn öljyillä ei tietoakaan tollaisesta.. Täytyy hetki ajella Castroleilla, mutta sit kyllä Liqui Molyt takaisin.

Mulla on kans mopossa vuodenaikahinnoittelu mutta silti pidän sitä kesällä pois liikennekäytöstä aina kun mopolle ei ole käyttöä. Viime kesänä säästin noin 400€ pienellä nettijumpalla.juu-zo sanoi:Omassa pärrässä ainakin vuodenaikahinnoiteltu ja ympärivuotinen vakuutus on hinnaltaan niin lähellä toisia että säästö on parissa kympissä jos ajokausi ajoittuu joka tapauksessa huhtikuu-lokakuu välille. Ei tässä harrastuksessa noita kymppejä kannata miettiä vaan ajamaan kannataa lähteä aina kun on keliä.
kimimikakeke sanoi:Mulla on kans mopossa vuodenaikahinnoittelu mutta silti pidän sitä kesällä pois liikennekäytöstä aina kun mopolle ei ole käyttöä. Viime kesänä säästin noin 400€ pienellä nettijumpalla.
Ajokausi pääsi käyntiin 31.3. Ja jatkui viime viikonloppuna mutta nyt taitaa taas tovi mennä ennekuin pääsee taas baanalle.