Montako päiväsakkoa? Aiheen aloittajan 22 kuulostaa kovin vähältä, mulle napsati keväällä 113@80 ja 18 kpl.mulla oli toissakesänä 142@80 ja syyttäjä ei halunnu oikeuteen sitä viedä. Rangaistus oli 720e sakkoja ja 3kk kortti hyllyllä.
br, Mikko
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Montako päiväsakkoa? Aiheen aloittajan 22 kuulostaa kovin vähältä, mulle napsati keväällä 113@80 ja 18 kpl.mulla oli toissakesänä 142@80 ja syyttäjä ei halunnu oikeuteen sitä viedä. Rangaistus oli 720e sakkoja ja 3kk kortti hyllyllä.
Mulla sakkojen määrään vaikutti muunmuassa se että tein "rikoksen" nuorena henkilönä joka vähentää neljänneksen normi sakko määrästä, sekä vielä se että olen opiskelija eikä ole tuloja.Montako päiväsakkoa? Aiheen aloittajan 22 kuulostaa kovin vähältä, mulle napsati keväällä 113@80 ja 18 kpl.mulla oli toissakesänä 142@80 ja syyttäjä ei halunnu oikeuteen sitä viedä. Rangaistus oli 720e sakkoja ja 3kk kortti hyllyllä.
br, Mikko
Elikkäs tulipa tuossa käymään niin että ajoin 115km/h 60-alueella ja korttihan siinä sitten lähti (ja ylinopeus ei ollut tahallinen mutta syytä en jaksa tähän kertoa).
"en ajanut ylinopeutta, vaan päätin kiireen vuoksi käyttää maksullista lisänopeutta?"(ja ylinopeus ei ollut tahallinen mutta syytä en jaksa tähän kertoa).
Yhtäaikainen molempien käsien kramppi ja jalkojen halvaantuminenPiikillä vahingossa 115 km/h? Mun satapiikkinen Jammu vuodelta -74 tarvii tohon jo alamäen ja myötätuulen...![]()
Ite oon useemman kerran ollu kuulusteluissa. Ja kerran vältin kortin lähtemisen kunnon selityksellä
"kaveri soitti että se kaatu eikä pääse pyörän alta pois, ja lähin kauheella kiireellä auttamaan" ja kaikkee muuta tommosta paskaa![]()
Mutta kun nuo juniorit tarvitsee sitä varten mopokortin...Hyvä veruke ostaa moposkootteri....
Jonka jälkeen oisivat voineet tehdä lukkojarrutuksen tahalleen edessä/vast. Kyl maar mäkin ennemmin karkuun lähen kun jään kahtomaan mitä se urpo meinaa seuraavaks tehdä.Ei mieleesi tullut hidastaa vauhtia?
Piikillä?Jonka jälkeen oisivat voineet tehdä lukkojarrutuksen tahalleen edessä/vast. Kyl maar mäkin ennemmin karkuun lähen kun jään kahtomaan mitä se urpo meinaa seuraavaks tehdä.Ei mieleesi tullut hidastaa vauhtia?
Riippuu piikistä ja kuskistaPiikillä?Jonka jälkeen oisivat voineet tehdä lukkojarrutuksen tahalleen edessä/vast. Kyl maar mäkin ennemmin karkuun lähen kun jään kahtomaan mitä se urpo meinaa seuraavaks tehdä.Ei mieleesi tullut hidastaa vauhtia?![]()
Ehkä se bussipysäkille toppaaminen olisi viksumpi vaihtoehto![]()
Ite tein viimeksi siten, että kun risteyksestä lähti tuonti mersu revittään täysillä takarenkaassa kiinni, heitin nopean väistön pientareelle ja lossit kiinni (tuttu paikka ja leveä puhdas piennar). Ennemmin nuo kohmot pitää edellään!
No jälkeenpäin ajateltuna olisihan tossa tilanteessa ollut monia muitakin vaihtoehtoja, mutta siinä meni sen verran lukkoon että ei oikein ajatus pelannut enään.Ei mieleesi tullut hidastaa vauhtia?Noh, nyt kävi näin, ensi kerralla parempi onni!![]()