seli seli. jostain pitää päästä pätemään. Miks et sanonu asiasta ensimmäisessä kommentissa, koska enhän mä noin pitkälle osaa ajatella. Mun tupakointi voi saastuttaa naapurin pikku kallea joka naapurin partsilla sekoilla temmeltää, sille tulee syöpä (mun tupakan savuista) just aivoihin sinne kohtaan joka ohjaa käytöstä ja sen semmosta joka sitten todetaan liian myöhään ja sit sit siitä tulee psykoottinen ja hä menee ja vetäsee yläkerran naapurin mummon pään poikki vanne sahalla (anabolisia tuotteita nauttinut, venäjältä tietenkin). Minähän siihen murhaan vaiko tappoon syyllinen olen. voi olla. Perkele mitään voi tehrä ennen kuin on ajatellu pohtinut nykyiset ja seuraavat 15sukupolvea (jokaisen ongelmat tietenkin erikseen) eteenpäin valmiiksi jottei koitu haittaa sittemmin, eihän tässä muuta kerkeis tekemään.Kortitta ajosi vaikuttaa kohtalaisen paljon muiden motoristien touhuihin, sillä hilaat rangaistuksia ylöspäin ja virtsaat muiden motoristien muroihin.
Voihan sen harrastuksen lopettaa jos käy kalliix
Eli täti-marjatan paksat minähän ajelen, ylinopeuttakin vielä joskus.
ps. Moottorista palamisen seurauksena vapautuvat pakokaasut saastuttavat luontoa.