Itse ajattelin yrittää farkuilla ja tennareilla..
Ääh, mitäs turhia, vedä vaan hihattomassa t-paidassa, shortseissa ja läpyttimissä ja kypäränkin voit sitaista takasitsille monessa osavaltiossa. Sulaudut täydellisesti joukkoon kun vielä HD:llä tai Wingillä ajelet..
Ei vaan, piruilut sikseen...Samaa pohdiskelin itsekin vuosi sitten ja päädyin BMW:n Venting Machineen ja BMW Air Flow 2 -kenkiin. Tosin matkatavarakysymykseni oli hieman päinvastainen kun suurimpana yksittäisenä pakaasina oli LT ja sen laukuissa tuokin ajopuku ja kengät lensi mukavasti
J@ck on ihan oikeassa tuon kuumuuden suhteen. Suosittelen vakavasti kunnollisen kuuman kelin ajopuvun (ja miksei kenkienkin) hankintaa. Niille löytyy kyllä käyttöä kotimaassakin. Itse ajoin koko 11 tonnin reissullamme vain puoli tuntia T-paidassa, ja olo oli tuolloin huomattavasti epämiellyttävämpi kuin Venting Machine päällä. 42 astetta oli pahimmillaan ja tietysti siinä kelissä ajoviimakin on kuin tukkaföönin edessä istuisi. Ei sitä siedä paljaalle iholle. Hyvä verkkopuku aiheuttaa ihan oikeasti viilennystä varsinkin jos viitsii ajoittain kastella alla olevaa T-paitaa tai cool-max paitaa. Tosin tämä autuus ei kestä kovin kauaa..
Ja sitten muista juoda ja juoda ja juoda. (Siis vettä tai urheilujuomaa...
) Mulla oli juomatelineissä kaksi Partioaitasta ostettua Thermoksen 0,5 litraista termospulloa, jossa on semmoinen fiksu korkki, josta saattoi juoda "pullon suusta" ajaessakin. Lisäksi vielä yhdessä kassissa oli litran termospullo. Nämä kun täytti aamulla motellissa jääkuutioilla ja sekaan huoltsikalta Gatoraidia, niin kylmää juotavaa riitti koko päiväksi eikä päässyt nestehukka yllättämään.
Loput tarinat löytyykin tuolta linkistä alta...
Hyvää matkaa joka tapauksessa!
t. pozo