• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kokemuksia naismotoristeista

jarska sanoi:
Jossimura ainakin paikkaa miehen pikkuvirheet.
Olen kuullut tarinoita, joissa kapulaa vääntäessä liikennevaloissa, on naapuripyörän morsian hypännyt toisen mopon tarakalle.

Missä morsmaikut?

Mä opin jo kauan sitten että aina joku on sinua nopeampi.Siitä ei kannata kenenkään mieltään pahoittaa niinkauan kun leipä ei ole siitä nopeudesta kiinni.

Heh, hehiö ja sillee.

Alottajalla on kyllä neitseellinen Nikki. Hymen = Immenkalvo

Se mitä yoi S tarkottas ei ihan aukene. Alottaja vois vähä vakkaansa aukaissa.

amaunu sanoi:
Heh, hehiö ja sillee.

Alottajalla on kyllä neitseellinen Nikki. Hymen = Immenkalvo

Se mitä yoi S tarkottas ei ihan aukene. Alottaja vois vähä vakkaansa aukaissa.

Mitä jos lukee etunimen ja sen ässän yhteen ? :)-

...Äh olin hidas

Se olis kyllä liian helppo vastaus. Jos hallitsee latinan,, vähintäänki hallitsee italialaiset moottoripyörät. Ja aah ne Apulian ihanat naiset, kaikki on varmaan Rick Steininsä kattonu.

Nyt alottaja esiin. Tää ei ole mikään sellanen voorumi minne anonyymisti kryptologiaa viljellään. Kalvot paukkumaan heti.

Voi veljet. Täällähän on vetomiehet kehumassa kuinka on päässyt polkemaan tulpatonta mopoa. Eiks naismotoristit oo vähän kuin yks sarvisia paljon puhutaan harva nähny ja ne jotka on nähny ni tietää et niillä on isompi sarvi kuin kellään miehellä.

Mä en ymmärrä noita motoristimiehiä joiden ei kannata mennä radalle, kun siellä on nopeempia naisia.
Gotlannissa vertailtiin kierrosaikoja. Ja mä laskeskelin pääseväni viisi kierrosta ennen kuin yksi nopea naismotoristi ohittais kierroksella. Eikä harmittanu yhtään. No kalusto oli erilainen, mutta sen piikkiin ei voi laittaa kuin ehkä 20 prosenttia katastrofista.

Nitrous sanoi:
Ens kesänä siellä radalla sit pyyhkii rampa mimmikin kovempaa kuin arviolta 95% katumotoristeista. Siinä sitä on oman elämänsä vetomiehillä vähän sulattelemista. :D

Ei se ainakaan mun ajonautinnosta mitään vie pois :)

Tähän keskusteluun sopii hyvin nämä kolme sanaa:
Nähtiin, mutta ei saatu.:blink:
(samoin metsästysreisuun ja baari-iltaankin)

Bolt sanoi:
Mä en ymmärrä noita motoristimiehiä joiden ei kannata mennä radalle, kun siellä on nopeempia naisia.
Gotlannissa vertailtiin kierrosaikoja. Ja mä laskeskelin pääseväni viisi kierrosta ennen kuin yksi nopea naismotoristi ohittais kierroksella. Eikä harmittanu yhtään. No kalusto oli erilainen, mutta sen piikkiin ei voi laittaa kuin ehkä 20 prosenttia katastrofista.

Toisille (aika harvoille onneksi) moottoripyörä on keino pönkittää heikkoa itsetuntoa ja eihän se itsetunto siitä pönkity jos kaikenmaailman akat lappaa ohi niin, että ajosaappaat pyörii jaloissa. Onneksi vain pari tommosta tapausta tullut vastaan mun motoristiuralla.

Onhan noita emannuksia mukavampi katellakki eessään kun takanaan ainaki ratanahoissa :p

Mut vitsit sikseen, onhan oma paras ystävänikin a)minua nuorempi b)nainen c) ja vieläpä syntyjään virolainen. Arvatkaapas mitä kautta tavattiin? No prätkäfoorumin. Itseasiassa nähtiin ensimmäistä kertaa kasvotusten samana viikonloppuna kun lähdettiin yksissä jõgevaan. Nitrous ainakin sen näkikin kun oltiin botnialla ajotaitokurssilla, kaverilla oli se musta orkkiskuosinen daytona. Sil on muuten nykyään busa :grin:

Nitrous sanoi:
Toisille (aika harvoille onneksi) moottoripyörä on keino pönkittää heikkoa itsetuntoa ja eihän se itsetunto siitä pönkity jos kaikenmaailman akat lappaa ohi niin, että ajosaappaat pyörii jaloissa. Onneksi vain pari tommosta tapausta tullut vastaan mun motoristiuralla.

Voi jumalauta... näitten kapistuksien kanssa itsetunto vaan murenee. Pala palalta. Onneksi lähtötaso oli riittävä.

Eikös ajelu kuitenkin ole se juttu....
Toisilla saattaa tuo putsaaminen,puunaaminen ja tuunaaminen jäädä jopa sairaalloisella tavalla päälle.

Kaikenlaista voltinheittoa näkee ihan turhan paljon hommassa kuin hommassa.....
ja kuitenkin.... sanoisin että vain poikkeus vahvistaa säännön....

ja se on loppupeleissä kaikille ja joka suhteessa win-win, kun keskittyy enemmän olennaiseen.....

Eli vehkeet tulille, lämmöt kohdilleen, selkään ja menoks! :p.

Toisilla on tosiaan, jostain syystä kuitenkin tärkeämpää kaikki muu... kuten omien vetojen kuvaaminen,
puhelimessa tumputtaminen (puhelinseksi), itsensä paljastelu (jota keulimiseksikin kutsutaan), piiloleikit ja
ties minkälainen.... korvaava oheistoiminta.

JMH sanoi:
Voi jumalauta... näitten kapistuksien kanssa itsetunto vaan murenee. Pala palalta. Onneksi lähtötaso oli riittävä.

:p Joo, hetkittäiset onnistumisen tunteet ovat vain ohimeneviä kuvitelmia.
Tuo on niin totta.

Goofy S sanoi:
:p Joo, hetkittäiset onnistumisen tunteet ovat vain ohimeneviä kuvitelmia.
Tuo on niin totta.

Puhuttiinko naisista, moottoripyöristä vai mistä?:D

Back