jarska sanoi:Jossimura ainakin paikkaa miehen pikkuvirheet.
Olen kuullut tarinoita, joissa kapulaa vääntäessä liikennevaloissa, on naapuripyörän morsian hypännyt toisen mopon tarakalle.
Missä morsmaikut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jarska sanoi:Jossimura ainakin paikkaa miehen pikkuvirheet.
Olen kuullut tarinoita, joissa kapulaa vääntäessä liikennevaloissa, on naapuripyörän morsian hypännyt toisen mopon tarakalle.
JMH sanoi:Missä morsmaikut?
peni Samaunu sanoi:Heh, hehiö ja sillee.
Alottajalla on kyllä neitseellinen Nikki. Hymen = Immenkalvo
Se mitä yoi S tarkottas ei ihan aukene. Alottaja vois vähä vakkaansa aukaissa.
amaunu sanoi:Heh, hehiö ja sillee.
Alottajalla on kyllä neitseellinen Nikki. Hymen = Immenkalvo
Se mitä yoi S tarkottas ei ihan aukene. Alottaja vois vähä vakkaansa aukaissa.

Elämäntapamotoristi sanoi:peni S
When mad max goes redneck.JMH sanoi:Missä morsmaikut?
Nitrous sanoi:Ens kesänä siellä radalla sit pyyhkii rampa mimmikin kovempaa kuin arviolta 95% katumotoristeista. Siinä sitä on oman elämänsä vetomiehillä vähän sulattelemista.![]()
Bolt sanoi:Mä en ymmärrä noita motoristimiehiä joiden ei kannata mennä radalle, kun siellä on nopeempia naisia.
Gotlannissa vertailtiin kierrosaikoja. Ja mä laskeskelin pääseväni viisi kierrosta ennen kuin yksi nopea naismotoristi ohittais kierroksella. Eikä harmittanu yhtään. No kalusto oli erilainen, mutta sen piikkiin ei voi laittaa kuin ehkä 20 prosenttia katastrofista.

Nitrous sanoi:Toisille (aika harvoille onneksi) moottoripyörä on keino pönkittää heikkoa itsetuntoa ja eihän se itsetunto siitä pönkity jos kaikenmaailman akat lappaa ohi niin, että ajosaappaat pyörii jaloissa. Onneksi vain pari tommosta tapausta tullut vastaan mun motoristiuralla.
JMH sanoi:Voi jumalauta... näitten kapistuksien kanssa itsetunto vaan murenee. Pala palalta. Onneksi lähtötaso oli riittävä.
Goofy S sanoi:Joo, hetkittäiset onnistumisen tunteet ovat vain ohimeneviä kuvitelmia.
Tuo on niin totta.