• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kokemuksia huuto.net:issä myytävästä Streetfighter

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jube-setä
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko kukaan hankkina tollasta? Tekeekö yhtään mitään muuta ku tarpeensa tohon?

On vaan vähän halvan olonen, muttei viittis turhaankaan ostaa.

Näyttäis ainakin olevan rekisteröity firma tuo ironcross ettei siin kai mitää
tounge.gif

Joo mut louisilta sama kyrpä 60e ja postit 10e

Henkilökohtaisesti kyllä sioittaisin kypärään ehkä hieman enemmän, ettei sitten halkee kun munan kuori.
033102bebe_1_prv.gif

Kaipa sitten ajelet myös mummon kutomat villatumputkin käsissä..?? ja ajokengiksi sopii vaikka puukkarit..??
033102ass_1_prv.gif

Henkilökohtaisesti kyllä sioittaisin kypärään ehkä hieman enemmän, ettei sitten halkee kun munan kuori.
033102bebe_1_prv.gif

Kaipa sitten ajelet myös mummon kutomat villatumputkin käsissä..?? ja ajokengiksi sopii vaikka puukkarit..??
033102ass_1_prv.gif
"Mulla on kalliimmat vehkeet kuin sulla"
Onneks olkoon, jos sun "vehkees" on kalliimmat...
bowdown.gif

Mutta niin kuin sanoin niin sioittaisin henk.koht. hieman enemmän, jos se pää ei oo arka kohta ottamaan iskuja tai on ottanut jo tarpeeksi niin kuin ekillä on ilmeisesti käyny ni mikä ettei...
pftroest.gif

033102bebe_1_prv.gif

033102ass_1_prv.gif
bowdown.gif

Mutta niin kuin sanoin niin sioittaisin henk.koht. hieman enemmän, jos se pää ei oo arka kohta ottamaan iskuja tai on ottanut jo tarpeeksi niin kuin ekillä on ilmeisesti käyny ni mikä ettei...
pftroest.gif
Ymmärtääkseni hinta korreloi enemmän muihin ominaisuuksiin kuin iskunkestävyyteen.

033102bebe_1_prv.gif

033102ass_1_prv.gif
bowdown.gif

pftroest.gif
Ymmärtääkseni hinta korreloi enemmän muihin ominaisuuksiin kuin iskunkestävyyteen.
Joo, merkki ja ihqut vaikkapa tribaalikuviot tai muu vauhtiväritys maksaa ihan eri tavalla kuin tuollainen tylsä puolituntemattomuus, tottakai!

No onhan se sitten ihan sama jos turvallisuus on toissiainen asia, mutta kun en itse kuulu siihen ryhmään ketä ajelee hihaton paita päällä ja shortsit jalassa.

Jos sitten hakkaa kaikki viimiset €urot mopoon ja sit rupee tinkimään ajovarusteissa, niin ei se ole minun ongelma ole.
nixweiss.gif

Mutta kunhan nyt kerroin mielipiteeni asiasta, joo ja saahan niistä tripal ym ym muista kuviollisista maksaa maltaita jos haluaa.

No onhan se sitten ihan sama jos turvallisuus on toissiainen asia, mutta kun en itse kuulu siihen ryhmään ketä ajelee hihaton paita päällä ja shortsit jalassa.

Jos sitten hakkaa kaikki viimiset €urot mopoon ja sit rupee tinkimään ajovarusteissa, niin ei se ole minun ongelma ole.
nixweiss.gif

Mutta kunhan nyt kerroin mielipiteeni asiasta, joo ja saahan niistä tripal ym ym muista kuviollisista maksaa maltaita jos haluaa.
Jollet nyt ymmärtänyt, niin tuo on kyllä ihan laatukypärä...

Joskus pitää ymmärtää, että aina hinta ja laatu ei kulje käsikkäin. Joskus sitä laatua voi saada jopa ilmaiseksi! Tai puoli-ilmaiseksi!!!

PS. itse maksoin pari vuotta sitten Suomyn kypärästä 249 e, kun alkp. hinta oli puolet enemmän...ja hyvin toimii alennuksesta huolimatta.

Aihe hieman karannut alkuperäisestä, joten jatkan sivuraiteella.
biggrin.gif

Eikös suurin osa kypäristä täytä ainakin jonkinlaiset turvallisuus vaatimukset. Kalliimmat on kevyempiä, hiljaisempia, nätimpiä jne.
nixweiss.gif

No ei se nyt iha aina korreloi se hinta sitä laatua, mutta vois sanoa että melekee
biggrin.gif

Itte en noita halapamerkkejä oo jaksanu suosia. Jos rupiaa tuoho hommaa nii Halpahallista lähtee Can-merkkisiä muovipottia aika halavalla.

jos se pää ei oo arka kohta ottamaan iskuja tai on ottanut jo tarpeeksi niin kuin ekillä on ilmeisesti käyny ni mikä ettei...
pftroest.gif
Mun puolesta kukin saa ajaa niillä välineillä kuin haluaa. En silti ala vinoilla (kuten jotkut), vaikka joku ajaisikin niillä mummon villatumpuilla. Yhdenkään kypärän iskunkestävyysominaisuuksia en ole testannut, joten en tiedä miten hinta korreloi sen kanssa. Mutta käyttömukavuuden kanssa hinta tuntuu korreloivan.

En myöskään väitä kenenkään pään saaneen iskuja, vaikka niinkin joku tekee.

jos se pää ei oo arka kohta ottamaan iskuja tai on ottanut jo tarpeeksi niin kuin ekillä on ilmeisesti käyny ni mikä ettei...
pftroest.gif
Mun puolesta kukin saa ajaa niillä välineillä kuin haluaa. En silti ala vinoilla (kuten jotkut), vaikka joku ajaisikin niillä mummon villatumpuilla. Yhdenkään kypärän iskunkestävyysominaisuuksia en ole testannut, joten en tiedä miten hinta korreloi sen kanssa. Mutta käyttömukavuuden kanssa hinta tuntuu korreloivan.

Anteeks eki jos sulle tuli paha mieli...
pftroest.gif

pftroest.gif

Anteeks eki jos sulle tuli paha mieli...
pftroest.gif
Mikä ihme sua risoo? Onko joku kussut sun muroihin aamulla? Ihme ***tuilua!

Edullinenkin kypärä voi olla turvallinen. Katso vaikka eri testejä, joita on netti pullollaan. Hinnalla saa sitten ominaisuuksia, jotka ovat yleensä keveys, hiljaisuus jne...

Back