Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Mulla on kalliimmat vehkeet kuin sulla"Henkilökohtaisesti kyllä sioittaisin kypärään ehkä hieman enemmän, ettei sitten halkee kun munan kuori.![]()
Kaipa sitten ajelet myös mummon kutomat villatumputkin käsissä..?? ja ajokengiksi sopii vaikka puukkarit..??![]()
Onneks olkoon, jos sun "vehkees" on kalliimmat..."Mulla on kalliimmat vehkeet kuin sulla"Henkilökohtaisesti kyllä sioittaisin kypärään ehkä hieman enemmän, ettei sitten halkee kun munan kuori.![]()
Kaipa sitten ajelet myös mummon kutomat villatumputkin käsissä..?? ja ajokengiksi sopii vaikka puukkarit..??![]()
Ymmärtääkseni hinta korreloi enemmän muihin ominaisuuksiin kuin iskunkestävyyteen.Onneks olkoon, jos sun "vehkees" on kalliimmat..."Mulla on kalliimmat vehkeet kuin sulla"Henkilökohtaisesti kyllä sioittaisin kypärään ehkä hieman enemmän, ettei sitten halkee kun munan kuori.![]()
![]()
Mutta niin kuin sanoin niin sioittaisin henk.koht. hieman enemmän, jos se pää ei oo arka kohta ottamaan iskuja tai on ottanut jo tarpeeksi niin kuin ekillä on ilmeisesti käyny ni mikä ettei...![]()
Joo, merkki ja ihqut vaikkapa tribaalikuviot tai muu vauhtiväritys maksaa ihan eri tavalla kuin tuollainen tylsä puolituntemattomuus, tottakai!Ymmärtääkseni hinta korreloi enemmän muihin ominaisuuksiin kuin iskunkestävyyteen.Onneks olkoon, jos sun "vehkees" on kalliimmat..."Mulla on kalliimmat vehkeet kuin sulla"Henkilökohtaisesti kyllä sioittaisin kypärään ehkä hieman enemmän, ettei sitten halkee kun munan kuori.![]()
![]()
Mutta niin kuin sanoin niin sioittaisin henk.koht. hieman enemmän, jos se pää ei oo arka kohta ottamaan iskuja tai on ottanut jo tarpeeksi niin kuin ekillä on ilmeisesti käyny ni mikä ettei...![]()
Sijoittaisit enemmän?Henkilökohtaisesti kyllä sioittaisin kypärään ehkä hieman enemmän
Jollet nyt ymmärtänyt, niin tuo on kyllä ihan laatukypärä...No onhan se sitten ihan sama jos turvallisuus on toissiainen asia, mutta kun en itse kuulu siihen ryhmään ketä ajelee hihaton paita päällä ja shortsit jalassa.
Jos sitten hakkaa kaikki viimiset €urot mopoon ja sit rupee tinkimään ajovarusteissa, niin ei se ole minun ongelma ole.![]()
Mutta kunhan nyt kerroin mielipiteeni asiasta, joo ja saahan niistä tripal ym ym muista kuviollisista maksaa maltaita jos haluaa.
Mun puolesta kukin saa ajaa niillä välineillä kuin haluaa. En silti ala vinoilla (kuten jotkut), vaikka joku ajaisikin niillä mummon villatumpuilla. Yhdenkään kypärän iskunkestävyysominaisuuksia en ole testannut, joten en tiedä miten hinta korreloi sen kanssa. Mutta käyttömukavuuden kanssa hinta tuntuu korreloivan.jos se pää ei oo arka kohta ottamaan iskuja tai on ottanut jo tarpeeksi niin kuin ekillä on ilmeisesti käyny ni mikä ettei...![]()
Anteeks eki jos sulle tuli paha mieli...Mun puolesta kukin saa ajaa niillä välineillä kuin haluaa. En silti ala vinoilla (kuten jotkut), vaikka joku ajaisikin niillä mummon villatumpuilla. Yhdenkään kypärän iskunkestävyysominaisuuksia en ole testannut, joten en tiedä miten hinta korreloi sen kanssa. Mutta käyttömukavuuden kanssa hinta tuntuu korreloivan.jos se pää ei oo arka kohta ottamaan iskuja tai on ottanut jo tarpeeksi niin kuin ekillä on ilmeisesti käyny ni mikä ettei...![]()
En myöskään väitä kenenkään pään saaneen iskuja, vaikka niinkin joku tekee.
Mikä ihme sua risoo? Onko joku kussut sun muroihin aamulla? Ihme ***tuilua!Anteeks eki jos sulle tuli paha mieli...Mun puolesta kukin saa ajaa niillä välineillä kuin haluaa. En silti ala vinoilla (kuten jotkut), vaikka joku ajaisikin niillä mummon villatumpuilla. Yhdenkään kypärän iskunkestävyysominaisuuksia en ole testannut, joten en tiedä miten hinta korreloi sen kanssa. Mutta käyttömukavuuden kanssa hinta tuntuu korreloivan.jos se pää ei oo arka kohta ottamaan iskuja tai on ottanut jo tarpeeksi niin kuin ekillä on ilmeisesti käyny ni mikä ettei...![]()
En myöskään väitä kenenkään pään saaneen iskuja, vaikka niinkin joku tekee.![]()