Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi säätää, kahvan etualapuolella on vaijerisuojuksessa lukitusmutteri ja kierteet jolla vaijeri säätyy. Edestä katottuna alaspäin pyörittämällä vapaaliike pienenee ja niin päin pois...Voiks kaasun välystä itse säätää ja jos voi niin miten,ei näkynyt kahvassa ainakaan mitään ruuvia mistä kiristellä.![]()
Tältä vaikuttaa.Kello oli myös mystisesti kadonnut, joten viittais kuolleeseen akkuun.
Ei sikäli "hiljene", että jos käännät lukkoasennosta yhden eteenpäin, se on "P" asento ja silloin parkit palaa. Akku taas on tommonen 10 Ah:n akku, mikä on tyypillisen naurettavaa. Siitä se syndrooma syntyy. Ku ite tein ton mokan, vähän kyllä hävetti. Ny oon tehny sen VN800 ja FZ6S pyörillä. Saa nähä töpeksinkö tolla tonnisellaki...Parkkivalojako meinasit? Eivät olleet päällä, koko mopohan hiljenee siinä vaiheessa kun avaimet kaappaa mukaan.
Ilmoittaa jäähdytysnesteen olevan alle 60 asteista.Hei mites toi kiekkamittarin alin tolppa kun se vilkkuu kylmänä,niin ilmottaako ryypyn olevan päällä vai koneen olevan kylmä![]()
Onneksi olkoon, kortista. Pyörä on sairaan hyvä. Etukäteen onnittelu myös siitäkyllä tuntuu mukavalta.
Iso A suoritettu äsken... Huomenna käynti pankissa ja sitten vois alkaa fazuja kattelee![]()
Epäilen ja toivon sen lukon olleen tuossa "p"-asennossa, näin tietäis ainakin ettei pyörässä ole vikaa. En muuten ennen ole huomannut koko P:tä. Mopo oli yön ohjauslukossa ja voi olla että olin vääntänyt avainta liikaa.Ei sikäli "hiljene", että jos käännät lukkoasennosta yhden eteenpäin, se on "P" asento ja silloin parkit palaa. Akku taas on tommonen 10 Ah:n akku, mikä on tyypillisen naurettavaa. Siitä se syndrooma syntyy. Ku ite tein ton mokan, vähän kyllä hävetti. Ny oon tehny sen VN800 ja FZ6S pyörillä. Saa nähä töpeksinkö tolla tonnisellaki...Parkkivalojako meinasit? Eivät olleet päällä, koko mopohan hiljenee siinä vaiheessa kun avaimet kaappaa mukaan.
Ai ni, se akku on tehokkaasti suojattu. Joudut ottaan muutaman ruuvin lisää, jollet saa laturin kenkiä kiinni. Ite lataan mieluummin akku kokonaan poissa pyörästä, mutta mä oonkin ylivarovainen, ku kysymys on pyörän sähköistä.
Myös vilkut toimivat. Itse käytän tuota säännöllisesti tilanteessa, jossa prätkä on "vähän huonossa paikassa" ja vilkun käyttö järkevää, mutta ei viitsi jättää prätkään avainta.Ei sikäli "hiljene", että jos käännät lukkoasennosta yhden eteenpäin, se on "P" asento ja silloin parkit palaa.
Joo-o, minun mopotinhan se on. Ja kehottaisin sitä dynokäyrää katsellessa kiinnittämään huomiota sellaiseen asiaan kuin tehonmittaamisessa käytetty standardi (SAE/DIN). Eli siis, esim. Laser on mitannut Fasusta tällaiset käppyrät, (on muuten samat heposet kuin koriksen fazussaMikäs käppyrä toi tuolla kakkkos sivun alussa on,joku myy fasua devilin pöntöillä+pc3:sella ja heppoja vähemmän kun vakiopenkityksissä,siis hä![]()
Putket meni melko hyvin paikoilleen, katselin vierestä kun mp-pajalla ammattilainen laittoi ne kiinni.Millaseks sulla muuttu äänet,kuulostaako matalemmalta vai onks samanlaista raaseria kovempana kun vakiona(siis ilman killereitä)![]()
Klassinen juttu, jos et ota sitä satulan edessä olevaa mutteria veks. Ku otat, ei tarvi purkaa sivukatteita…Akku oli tosissaan tyhjä ja sen irroitus olikin isompi projekti kuin luulin. Joutui ensin irroittamaan molemin puolin katteita että tankki mahtui nousemaan.