Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitten kun se on kunnolla lämmennyt, niin 1380 kierrosta.Sanokaas, minkämoisia tyhjäkäyntikierroksia moponne kiertää. Manuaali taitaa sanoa 1250-1350? Mulla keikkuivat reilussa tonnissa, nostin n. 1200, vaikka hyvin kävi ennenkin.
Vaihdoitko Koris teräspunosletkut? Mimmonen tuli ja paljonko maksoi?... ja samalla voisi vaihtaa teräspunosletkut.
En ole vaihtanut. Luultavasti tilaan tämmöisen:Vaihdoitko Koris teräspunosletkut? Mimmonen tuli ja paljonko maksoi?... ja samalla voisi vaihtaa teräspunosletkut.
Ei oo.Pakko kysyä vielä että onko ABS mallit harmaatuotuja? Paikallinen Yamaha diileri(Motorman) ei tuntunut ABS mallia saavan eli ei virallisen maahantuojan tuontiohjelmassa? Ee-Speed taas sitten listaa ABS-mallin.
Luulisi että tuo ABS malli myisi paremmin. Pitääkö tässä alkaa Hondaa kahteleen tai käytettyä sitten...
2007 s2 mallissa ABS vakiona?Ei oo.Pakko kysyä vielä että onko ABS mallit harmaatuotuja? Paikallinen Yamaha diileri(Motorman) ei tuntunut ABS mallia saavan eli ei virallisen maahantuojan tuontiohjelmassa? Ee-Speed taas sitten listaa ABS-mallin.
Luulisi että tuo ABS malli myisi paremmin. Pitääkö tässä alkaa Hondaa kahteleen tai käytettyä sitten...
Mulla on 2007 rekisteröity vuoden 2006 FZ6-S ABS:llä.
Elikkä huoltokirjan mukana on se Konekeskon kortti.
Vuonna 2007 tuli jo se S2 malli , jossa on ABS vakiona.
Tarkistin ostovaiheessa myyjältä , että on varmasti suomipyörä.
Muista kysyä samaa ennen ostopäätöstä. Jälkikäteen vaikeempi valittaa , jos ei oo ollu puhetta asiasta.
Yammu on hyvä pyörä2500 km takana..![]()
![]()
En minäkään kyllä vielä ole ehtinyt tutkimaan tuota parasta paikkaa sytkärille, kun on enemmän kiinnostanut tuo...En tiedä mikä olisi fiksu paikka ottaa + tupakansytyttimelle?![]()
Olihan nuo ABS:it valinnais varusteena jo vuonna -07 ei vakio.Näyttäs tosiaan että tänvuoden S2:ssa ei oo niitä ABS:eja.
Vuoden 2007 S2:ssa vielä oli ne ABS:it.
Olen ainakin ollut tyytyväinen kokokate sarjaan, jopa mielestäni hyvän näköinen (mielipide asia).Hyöty on asia josta voidaan olla montaa mieltä, mitä "hyötyä" hakee?-Onko Yamahan "alkuperäisestä" kokokatteesta oikeasti hyötyä? Kovin kaunis se ei ole.
-Ilmeisesti pelkkää alaskuuppiakin saa lisävarusteena?
: