Minkähän takia moista olettaisin ? Ei Guardia sivilillä ole tarvetta AMPUA ketään syytöntä, mutta keskustelusi sävystä päätellen on oikeus toteutunut, kun kahden LAPSEN raiskaaja ja tappaja asuu Niuvanniemessä "Täysihoidossa" suojeltuna VERONMAKSAJIEN rahoilla.
Maksaa muuten yhteiskunnalle n. 500 euroa päivä ?
Eiköhän kaveri pitäisi passittaa VANKILAAN, minne hän kuuluu, jos ei sitten siellä pysy hengissä, niin SO WHAT, olisipa ajatellut seuraamuksia, ennen tekojaan ?! Kyllähän tuo PETO kokeili Kivensisällä oloakin, mutta ei "ressukka" ollut turvassa edes Posessa "Lisko osastolla", josta syystä joku "Kukkahattutäti" päätti, että Jammusetä on vaan täyttä ymmärrystä vailla, ja Niuvanniemeen loisimaan. Taisipa Jammusetä pari kertaa liukastua saippuaan olikoos se nyt Vanhassa Kakolassa.
Anyway, ei tollasii suojella pitäis, vaan tehdä vankein vaihtosoppari vaikka Venäjän kanssa, siellä tollanen hirviö saisi todeta miltä tuntuu kun..................... ( Sensuroitu ).
Mä olen aivan menestyksekkäästi saanut kahden lapseni nähdä kasvavan aikuiseksi ja pari Teini/Murkkua on vielä vaiheessa, mutta hyvää vauhtii itsenäistymässä hekin. TIEDÄN myös erittäin omakohtaisesti, miltä tuntuu menettää LÄHEINEN ihminen TURHAAN . Joten, jos sulla ei ole mitään järkevää mielipidettä alkuperäisestä aiheesta, älä kirjoita enää senttiäkään .
ALUNPERIN tässä aiheessa oli kyse siitä, että toimiko Espanjan viranomaiset oikein ko. tapauksessa Alicantessa vai kuinka ?
Mun mielestä toimi OIKEIN piste .
Sinäpäivänä kun sun himaas änkee joku pumppuhaulikolla tai vaikka sitten käsikranaatilla varustautunut "Hörhö" kamoissaan, niin muistahan pysyä periaatteissasi, ELI älä soita poliisia, vaan selvitä hörhölle "ENNALTAEHKÄISEVÄSTI" että "Ei noin saa tehdä, se on tuhmaa" . Poliisin soittohan on turhaa, koska mielestäsi POLIISI ei saa tehdä mitään ??
Suomi on väkilukuun suhteutettuna yksi MAAILMAN väkivaltaisimmista maista, voiskoos sillä olla jotain tekemistä asian kanssa, että täällä ei rangaista väkivaltarikollisia käytännössä laingaan.
JA TÄLLÄ TARKOITAN NIMENOMAA tuollaista sairasta väkivaltaa, mikä kohdistuu Lapsiin , Naisiin , Vanhuksiin ja muuten Huonokuntoisiin . Eikä toi nyt kovin tervettä ole mennä kranaatin kanssa pankkiin ja......................... Siinä vaarassa myöskin täysin sivulliset Naiset, Lapset jne.
Älykkäästi oivallettu Spanski poliiseilta, että päästetään kundi prätkän selkään, suljetaan kadut ja teilataan hemmo sopivassa risteyksessä.
Mutta meidän todellakin AIVAN turha jatkaa tätä keskustelua, koska, itse kohtuullisen "Vanhana ihmisenä" olen tajunnut ajat sitten jo, että sinunlaisesi tyypit elävät jossain kummassa utopialandissa, missä kaikki paha on poistettavissa järkipuheella ? SE EI VAAN MENE NIIN . Voimaa on käytettävä silloin kun tarve sitä vaatii . ESPANJALAISET jos jotkut tietävät, mitä VÄKIVALTA on, sekä jatkuvassa pelossa eläminen, milloin terrori iskujen pelossa, milloin minkäkin pelossa . Maan historia on AIKAS väkivaltainen, mutta tänäpäivänä turvallinen, demokraattinen ja hyvä maa elää . ON KOKEMUSTA . Ugh