Mahtava tarina ja hienoja kuvia ilman turhia lätinöitä! Ollut hieno reissu sulla.
Kohtuullinen määrä kilometrejäkin kertyi
Kohtuullinen määrä kilometrejäkin kertyi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mchuurre sanoi:Kutakuinkin hyvin - hyvin jutailtu, ja ihan oikeissa paikoissakin !
...ja se tuo Edelweissspitze jee, enkös mää sanonukki ! Hyät kuvat sait lumenkeskeltä![]()
designet sanoi:Hienoa tekstiä. Taas voi haaveilla jostain paremmasta. Kiitos
Miten paljon muuten tuo reissu kokonaisuudessaan kustansi, suurinpiirtein?
Tomi72 sanoi:Jos ihan rehellisesti sanon, niin en tiedä...enkä aio yhteen yrittää edes ynnäilläkään...sit ei seuraavan kerran uskalla enää lähteä reissuun
Bensat tiesin siitä kun otin mielenkiinnosta kaikki reissun tankkaukset ylös.
Visa vinkuija kaikki käteiset meni mitä olin mukaan säästänyt
Ei johdu siitä että lompakko olisi niin iso ettei tarvi välittää, vaan päinvastoin...jos alkaa liikaa ynnäileen, joutuu toteamann et ei ole varaa...
Mut siinhän sitä saa omaan mahdolliseen reissuun käsitystä, kun arvioi suurinpiirtein bensat, yöpymiskulut per yö ja ruokailut + juomiset...siinähän ne tuollaisen reissun rahanreiät.
Ja ruokien, juomien ja majoitusten kustannuksiin pystyy itse vaikuttamaan todella paljon...
Minä tykkään syödä hyvin ja nukkua yöni sängyssä...
W-P sanoi:Siistii... talvella voi kiskoa makaroonia ja ketsuppia ja vaihtelun vuoks riisiä ja ketsuppia....
pupu sanoi:...bw Viel halvemalla, ku Andorras, on tankkata Livingos, n euron/litra, on joku italiaan kuuluva verovapaa vyöhyke

pupu sanoi:bw Viel halvemalla, ku Andorras, on tankkata Livingos, n euron/litra, on joku italiaan kuuluva verovapaa vyöhyke
mchuurre sanoi:Joo, ja seuraava tankkaus Samnaun. Sama tilanne, tax-free mesta....![]()

Tuolla Edelweisspitzellä pitää olla yötä,on jäänyt toteuttamatta vaikka paikanpäällä on käyty useasti.tie sanoi:Hyvä kertomus matkasta ilman turhia jaaritteluja.On aistittavassa retken olleen oiken hyvä vaikkakin aika paljon kilometrejä tuohon 23päivään,monesti hyvän paikan löytyessä voi vetää lonkkaa jonku päivä,joskus mentävä rauhoittavaa keskiviivaa päivästä toiseenTuolla Edelweisspitzellä pitää olla yötä,on jäänyt toteuttamatta vaikka paikanpäällä on käyty useasti.

pusi sanoi:Oli Tomi72 kiva seurata reissusi etenemistä. Kiva stoori ja hyviä kuvia. Paljon ehdit 3:ssa viikossa nähdä ja kokea. Itse nyt emännän kanssa reissussa ja päivämatkat lyhyempiä kui sulla. Terveisä täältä Riminin auringosta.
Tomi72 sanoi:Mitä !?!?! Sveitsissä alue, missä saa jotain halvalla ?![]()