Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Köyhän on mahduttava kuteisiin, eli vähemmän ruokaa... Talvi on petollista aikaa kun lötöilee mukavissa (joustavissa) kuteissa sohvalla ja nautiskelee. Kesällä ei onneks ehdi liikoja syödä kun pitää..![]()
Sama juttu, 'nahkapuku' alkaa vissiin olemaan venynyt. Vetää kurttuun paikoitellen. Kilo, pari vuodessa pitäisi saada täytettä lisää, ettei rypyt näkyisi.Ennemmin ongelmana on se, että olen liian pieni nahkapukuuni. Puku on vanhemmiten venynyt tai sitten oon kutistunut. Mut sais se olla kireempikin!![]()
qazwsx sanoi:Nostetaampa tälläinen ajnkohtainen ketju ylös
Onko muilla painonpudotusprojekteja menossa kesäksi?
Itse kyllästyin nykyiseen olemukseen (187cm/120+kg) Nyt on kuukauden päivät yritetty syödä vähemmän hiilihydraatteja ja enempi kasviksia. Painon pudotusta en tiedä kun ei ole vaakaa, mutta vyötä on joutunut pari reikää tiukkaamaan että housut pysyy ylhäällä.
Onhan tämä hiukan edullisempaa keventää kuskia kuin pyörää, tullut senkin kalleus tossa havaittua kun pohtinut mistä niitä kiloja karsisi.
Nyt puku mahtuu mut tarvii jatkaa sillä löysempikin se vois olla
ali-baba sanoi:Sama homma mutta kaikessa rauhassa. Sain frendiltä ajopuvun joskus ja kaveri on vähän pienenpää kaliperia kuin mäja talven aikana muutenkin tyköistuva gorepuku muuttui hyvin tiukaksi. Niinpä vuoden alusta olen seurannut kaloreita ja käynyt salilla... Eli -5,5kg
Nyt puku mahtuu mut tarvii jatkaa sillä löysempikin se vois olla
![]()
qazwsx sanoi:Nostetaampa tälläinen ajnkohtainen ketju ylös
Onko muilla painonpudotusprojekteja menossa kesäksi?
Itse kyllästyin nykyiseen olemukseen (187cm/120+kg) Nyt on kuukauden päivät yritetty syödä vähemmän hiilihydraatteja ja enempi kasviksia. Painon pudotusta en tiedä kun ei ole vaakaa, mutta vyötä on joutunut pari reikää tiukkaamaan että housut pysyy ylhäällä.
Onhan tämä hiukan edullisempaa keventää kuskia kuin pyörää, tullut senkin kalleus tossa havaittua kun pohtinut mistä niitä kiloja karsisi.