• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kohtalotoverit, en mahdu enää nahkapukuuni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vihree
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Housuihin mahtuu mutta takki onkin kutistunut lisää.Mistähän löytyisi nahkamestari joka vetäisi kauniit Corse-raidat selkään.Pari kymmensenttistä seepraraitaa auttaisi kummasti.
tounge.gif

Köyhän on mahduttava kuteisiin, eli vähemmän ruokaa... Talvi on petollista aikaa kun lötöilee mukavissa (joustavissa) kuteissa sohvalla ja nautiskelee. Kesällä ei onneks ehdi liikoja syödä kun pitää
sport05.gif
..

Ennemmin ongelmana on se, että olen liian pieni nahkapukuuni. Puku on vanhemmiten venynyt tai sitten oon kutistunut. Mut sais se olla kireempikin
thumbs-up.gif
!

Onhan sitä kertynyt ylimääräistä ns.kuollutta painoa
wink.gif
...että saas nähdä miten aijän keväällä käy...olisihan se ikävää jos joutuu laihdutus kuurille,onhan se "ylimääräinen paino" tullut maksamaan aikalailla kun ajattelee ruoan hintaa Suomessa
sad_orig.gif

Ihmiset lenkille, tai ei tartte ees mennä lenkille kun kattoo vaan mitä syö, kuinka paljon ja koska.

Taas mahtuu kamat päälle ja valmistajat kiroaa =)

Mulle kävi noin jo edellisen kauden alussa... Nyt kauhea yritys että mahtuisi siihen UUTEEN KAAPISSA OLEVAAN NAHKAPUKUUN... Ei oo kuin tonni kiinni siinä...

Nostetaampa tälläinen ajnkohtainen ketju ylös:)

Onko muilla painonpudotusprojekteja menossa kesäksi?

Itse kyllästyin nykyiseen olemukseen (187cm/120+kg) Nyt on kuukauden päivät yritetty syödä vähemmän hiilihydraatteja ja enempi kasviksia. Painon pudotusta en tiedä kun ei ole vaakaa, mutta vyötä on joutunut pari reikää tiukkaamaan että housut pysyy ylhäällä.

Onhan tämä hiukan edullisempaa keventää kuskia kuin pyörää, tullut senkin kalleus tossa havaittua kun pohtinut mistä niitä kiloja karsisi.

Uin vasta virtaan ja riemuitsen, että nyt ne kamppeet taas mahtuu päälle! :jippikaijee:

Kaksi kautta mennyt survoutuessa "raskaus- ja äitiysajovaatteisiin" ja nyt vihdoin taas omat päällä :grin:

qazwsx sanoi:

Itse kyllästyin nykyiseen olemukseen (187cm/120+kg) Nyt on kuukauden päivät yritetty syödä vähemmän hiilihydraatteja ja enempi kasviksia. Painon pudotusta en tiedä kun ei ole vaakaa, mutta vyötä on joutunut pari reikää tiukkaamaan että housut pysyy ylhäällä.

Onhan tämä hiukan edullisempaa keventää kuskia kuin pyörää, tullut senkin kalleus tossa havaittua kun pohtinut mistä niitä kiloja karsisi.

Sama homma mutta kaikessa rauhassa. Sain frendiltä ajopuvun joskus ja kaveri on vähän pienenpää kaliperia kuin mä:) ja talven aikana muutenkin tyköistuva gorepuku muuttui hyvin tiukaksi. Niinpä vuoden alusta olen seurannut kaloreita ja käynyt salilla... Eli -5,5kg:häähää: Nyt puku mahtuu mut tarvii jatkaa sillä löysempikin se vois olla:jippikaijee:

ali-baba sanoi:
Sama homma mutta kaikessa rauhassa. Sain frendiltä ajopuvun joskus ja kaveri on vähän pienenpää kaliperia kuin mä:) ja talven aikana muutenkin tyköistuva gorepuku muuttui hyvin tiukaksi. Niinpä vuoden alusta olen seurannut kaloreita ja käynyt salilla... Eli -5,5kg:häähää: Nyt puku mahtuu mut tarvii jatkaa sillä löysempikin se vois olla:jippikaijee:

Hyvässä mallissa sulla sitten jo, kerran menee päälle jo.

Omaa en ole päässyt kokeilemaan syksyn jäljiltä mutta onhan tässä aikaa vielä yli 2 kk ennen kesälomaa. Itte olen jättänyt nuo hiilarit pois melkein kokonaan vähäksi aikaa, mitä nyt kasviksista tulee pakosti hiukan. Tuntuu toimivan, sillä olo on aika ok, voi kyllä johtua tostakin että oluen juonti piti myös lopettaa jos laihtua meinaa:D

Viime keväänä hoidin ongelman ostamalla +2 kokoa isommat nahkahousut, takki mahtui edelleen juuri ja juuri, pitäen vatsan tiukasti sisässä! :p Nyt katotaan jos sais painoa vähän alaspäin kesän mittaan...:right:

Toisilla on sentään jotain kehitystä, mutta meillä eletään 'pysähtyneisyyden aikaa' vähän niinkuin entisessä Neuvostoliitossa.
Sama kaksiosainen nahkapuku, (koko 50) joka oli käytössä euroopan retkillä vuosina 1990-1994, mahtuu päälle.
Toki olen ostanut pari uudempaa viime vuosina, mutta koko on edelleen sama 48/50.

Myös yksiosainen tälle kesälle ostettu ratanahka on 50.
Kesän 2010 kisapuku, 48 Berik, oli kyllä 'hiukan' ahdistava pari ensimmäistä päivää. Venyi sitten sen verran että alkoi hengitys toimia suht normaalisti. Jäi kyllä silti muottiin; Päälle yksin, mutta kädet pois hihoista vain kaverin avustamana.

Samalla tavalla todennäköisesti toimitaan tuon uudenkin kanssa.
Nyt ei ole kokemusta muuten kuin kotona ja ilman hikoilua->kun on 'pitkät kalsarit' niin lähtee yksin myös pois päältä. HelRC:n leiri(11-13.05 2012) näyttää kuinka käy tosi toimissa.

Niin ja sama sopivuus tilanne on puolison vuoden 91-94 puvussa. Koko 38? Ei voi muistaa naisten kokoja. Pitäisiköhän päivittää sekin uudempaan? (Siis puku, ei nainen.) Tosin ei tuo nykyinen Moto(kaan) ole parhaimmillaan kahdestaan. 90-95 oli ajokkina Kawa GTR.

qazwsx sanoi:

Projekti edistyy ja nyt on jäänyt vanhat ajokamat jo kaappiin, liian isoina. Paino aamulla 98 kg ja meno jatkuu :D

Tavoite on nyt tuossa 87 kg mikä ois mulle aika optimi kun ruoto on kuitenkin aika isokokoinen.

Pyöräkin on keventynyt jonnin verran mutta ei kyllä yhtä paljon kuin kuski, ja täytyy sanoa että tuon ZX:n satulassa tuon painonpudotuksen kyllä huomaa:)

Naiset yleensä tietää painonpudotuksesta, joten tässä yksi vinkki:
Jos ei ole hajuakaan miten tulisi syödä oikein, suosittelen kirjautumaan ilmaiseen www.kiloklubi.fi -sivustoon. Sinne kun syöttää omat mittansa, arvioi aktiivisuustasonsa sekä asettaa tavoitepainonsa, ohjelma laskee paljonko voit päivässä kilokaloreita napsia jotta kuitenkin laihdut. Ohjelmaan tottakai sitten merkitään päivittäiset syömiset, mutta se on helppoa kun pääsee ideasta jyvälle.
Useimmille on tosiaan ihan arvoitus tiedostaa miksi aina vain se ajopuku kiristää vaikkei "syö mitään".

Liikunta on ihan älyttömän työläs keino kuluttaa syötyjä kilokaloreita, helpompi jättää se suklaa syömättä kuin liikunnalla rehkiä sen energiamäärä pois. :sad:

Tsemppiä matkaan! :thumbup:

Back