• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kohtalotoverit, en mahdu enää nahkapukuuni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vihree
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hyvinvointi on vaarallista, se kertyy tuohon vyötärölle.

Paras vaihtaa kalliimpaan pyörään niin ei ole varaa syödä niin hyvin!
biggrin.gif
biggrin.gif

Itselläni ei housut ole nahkaa, mutta vaihtoon menee silti. Viime syksynä oli jo tiukat, ja nyt ei enään ole kiinni saamisesta toivoakaan jäljellä...
Täytyypi käydä messuilta kärkkymässä hyviä "tarjouksia".

Joo, kyl tässä alkaa olemaan itekkin sellanen mätisäkki, et pakko ruveta tekemään jotain... Tällä menolla ei nahat mahu pälle keväällä
biggrin.gif

Sama täällä. On kyllä varmistumassa se salaliitto teoria..
Tai sitten täytyy todeta, että olen raskaana!!
Vähän hirvittää.
crazy.gif

Massan häviämättömyyden laki  
062802jumpie_prv.gif

Ostat kesäksi 10kg kaasupullon grilliin = 10kg rasvaa roppaan
Ostat 5kg = 5kg rasvaa roppaan

P.s.Saako mistaan 15kg pulloja  
biggrin.gif

Jos ei kesällä muu auta niin voilevi auttaa  
idea3.gif

Mä sodin teitä vastaan sillä kolme kiloa on hävinnyt joulun jälkeen
pois.Jos saisi vielä ennen kauden alkua vaikka toiset kolme kiloa
pois niin sitä voisi olla tyytyväinen itseensä.

No onhan tässä vielä aikaa ennen ajokauden alkua. Mitn hätää. Siitä vaan salille vaihtaan vyölaukku sixpakkiin. Voi jopa jäädä koukkuun ja pysyä kunnossa.

Kieltämättä vähän huolestuttaa.

Tuossa kun kokeilin pukua, niin kyllä vetoketju kiinni menee, mutta aika piukealta vaikuttaa ja ei ollut edes selkäsuoja paikallaan...

Tosin kyllä mä sen pesin oikein kunnolla, että jos on vaika siitä vähän kutistunut.
biggrin.gif

Vetoketju pitää käydä joka tapauksessa vaihdattamassa, kun siinä oli jo viime kesänä sellaista vikaaq että tahtoi välillä rivetä auki keskeltä.

Täytyy sanoa suutarille, että ei sitten tehdä mitään sellaista, mikä voisi kaventaa pukua.

"Keskuudessamme on muuan henkilö jonka tulisi tehdä hieman kuntopiiriä" jos kuntoilu ei innosta, ni ostostv:stä tilaa packmaxin tai mikä lie pussi oli. 10kuutiota tyynyjä mahtuu litran kuppiin, ku siihen pakkaa, ni eiköhän se elintasokumpuaki kevennä
cool.gif

Taitaa olla puvun osto edessä  
biggrin.gif

Nimimerkillä: kokemusta on  
tounge.gif
Taisit vois raahata perseen ulos ja kuntoilla vähä ja vaihtaa vähä elämäntapoja ni kyl se vanha puku melkosen äkkii päälle taas istuu.
Vai menikö se niin, että köyhät kuntoilee ja varakkaat vaan ostaa uuden
wink.gif
Ei sen puoleen, itse kyllä kannatan pientä tehokuuria - kyllä tässä muutaman ylimääräisen kilon ehtii karistaa ennen ajokautta jos vaan viitselijäisyyttä löytyy
biggrin.gif

Ei sen puoleen, itse kyllä kannatan pientä tehokuuria - kyllä tässä muutaman ylimääräisen kilon ehtii karistaa ennen ajokautta jos vaan viitselijäisyyttä löytyy  
biggrin.gif
Ma en oikeastaan viitseliaisyytta loytanyt, mutta pari kiloa on pudonnut huomaamatta. Olen ruvennut syomaan silloin kun on nalka, ei silloin kun kello niin sanoo, ja pienia annoksia terveellista ruokaa tai hedelmia. Jos kolmelta aamuyolla heraan nalkaisena, otan pienen jugurtin. Aamulla ei sitten tule ahmittua valtavaa puuro/mysliannosta.

Jep, mitä pitempää säilyttää nahkapukua kaapissa sitä enemmän kutistuu. Pukuni oli 11 vuotta kaapissa, täysin kelvoton. Varovasti arvioiden kiloja oli käyttäjälle tullut 20 lisää.
sad_orig.gif

Back