Sulla on nyt täällä myyjän markkinat. Näyttäis olevan kysyntää löysälle nahkapuvulle.Itselle kävi viime keväänä päinvastoin. Ei ole halpaa sekään. Valitsin helpon, mutta kalliin tien; ostin pienemmät kamppeet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sulla on nyt täällä myyjän markkinat. Näyttäis olevan kysyntää löysälle nahkapuvulle.Itselle kävi viime keväänä päinvastoin. Ei ole halpaa sekään. Valitsin helpon, mutta kalliin tien; ostin pienemmät kamppeet.
Hyvinvointi on vaarallista, se kertyy tuohon vyötärölle.
Paras vaihtaa kalliimpaan pyörään niin ei ole varaa syödä niin hyvin!
+1Kalliinpuoleinen tiukka nahkatakki on mulla se mikä nimenomaan pitää kropan kunnossa.
Taisit vois raahata perseen ulos ja kuntoilla vähä ja vaihtaa vähä elämäntapoja ni kyl se vanha puku melkosen äkkii päälle taas istuu.Taitaa olla puvun osto edessä![]()
Nimimerkillä: kokemusta on![]()
Vai menikö se niin, että köyhät kuntoilee ja varakkaat vaan ostaa uudenTaisit vois raahata perseen ulos ja kuntoilla vähä ja vaihtaa vähä elämäntapoja ni kyl se vanha puku melkosen äkkii päälle taas istuu.Taitaa olla puvun osto edessä![]()
Nimimerkillä: kokemusta on![]()
Ma en oikeastaan viitseliaisyytta loytanyt, mutta pari kiloa on pudonnut huomaamatta. Olen ruvennut syomaan silloin kun on nalka, ei silloin kun kello niin sanoo, ja pienia annoksia terveellista ruokaa tai hedelmia. Jos kolmelta aamuyolla heraan nalkaisena, otan pienen jugurtin. Aamulla ei sitten tule ahmittua valtavaa puuro/mysliannosta.Ei sen puoleen, itse kyllä kannatan pientä tehokuuria - kyllä tässä muutaman ylimääräisen kilon ehtii karistaa ennen ajokautta jos vaan viitselijäisyyttä löytyy![]()
Juuh, sama täällä = käytännössä: keuhkot tyhjiksi + vatta sisään ja vetoketju salamana kiinneKalliinpuoleinen tiukka nahkatakki on mulla se mikä nimenomaan pitää kropan kunnossa.