Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Häirikkö... Ku laitan kypärän päähän, anarkistiminä ottaa konservatiiviminästä voiton...![]()
Harvemmin nuo kotilokuskit riemusta repeää, kun ajelee kaistojen välissä tai muuten pujottelee ruuhkaliikenteessä![]()
Tää on helppo! Enimmäkseen häirikkönä aiheutan pahennusta, ja pahennuksen määrää lisää vielä että sen aiheuttaja on ylijumalatar![]()
Kyllä se niin taitaa olla, että sitä hakeutuu kaltaistensa joukkoon...Häirikkö... Ku laitan kypärän päähän, anarkistiminä ottaa konservatiiviminästä voiton...![]()
Harvemmin nuo kotilokuskit riemusta repeää, kun ajelee kaistojen välissä tai muuten pujottelee ruuhkaliikenteessä![]()
Tää on helppo! Enimmäkseen häirikkönä aiheutan pahennusta, ja pahennuksen määrää lisää vielä että sen aiheuttaja on ylijumalatar![]()
Näitten kanssa tulee ajeltua... voitte arvata loput![]()
hmm... mäki oon joskus samaan porukkaan eksyny, mutten huomannu minkäänlaista pahennuksen herättämistä. Sen sijaan me ajetaan kaikki aina niin hienosti, että kanssaihmisten tuntemukset kumpuavat suoraan sieluistaan, ollen silkkaa ihastelua ja kunnioitustaHäirikkö... Ku laitan kypärän päähän, anarkistiminä ottaa konservatiiviminästä voiton...![]()
hmm... mäki oon joskus samaan porukkaan eksyny, mutten huomannu minkäänlaista pahennuksen herättämistä. Sen sijaan me ajetaan kaikki aina niin hienosti, että kanssaihmisten tuntemukset kumpuavat suoraan sieluistaan, ollen silkkaa ihastelua ja kunnioitustaHäirikkö... Ku laitan kypärän päähän, anarkistiminä ottaa konservatiiviminästä voiton...![]()
![]()
Tai näin mä ainakin asian näen![]()
Näin on näppylät... Tosin kyllä sitä kaupugillakin kun kaffeelle poikkeaa.Huonot vaihtoehdot![]()
Itse ajelen mopottimella mieluummin jossain muualla kuin kaupungissa ja se johtuu siitä, että itsekkäästi nautin kruisailusta ja haistatan pitkät katselijoiden ajatuksista.
Pääasia on![]()
![]()
![]()
![]()