• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Koetko ajaessasi olevasi...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja v025ylr
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Koetko ajaessasi olevasi... - Egoilua vai ei?

• Kuin ylijumala/tar, kaikkien ihailun kohde?

Ääniä: 1 50,0%
  • Pahennusta aiheuttava häirikkö?

Ääniä: 0 0,0%
  • Neutraali, ei tunnu missään?

• Pelottaa, entä jos joku näkeekin?

Ääniä: 1 50,0%
  • En edes aja ihmisten ilmoilla?

• Ääniä yhteensä
    2
Ratsastava ihme, jumalallinen ilmestys, taivaallisen äänen saattelemana saapuva unelma...
Kauniita sanoja, mutta miten liittyvät minuun? No, minähän ne juuri kirjoitin, siinäpä se liitoskohta.

Mutta hyvältä se ajelu tuntuu
cool.gif

Häirikkö... Ku laitan kypärän päähän, anarkistiminä ottaa konservatiiviminästä voiton...  
tounge.gif

Harvemmin nuo kotilokuskit riemusta repeää, kun ajelee kaistojen välissä tai muuten pujottelee ruuhkaliikenteessä  
wink.gif

Tää on helppo! Enimmäkseen häirikkönä aiheutan pahennusta, ja pahennuksen määrää lisää vielä että sen aiheuttaja on ylijumalatar  
033102bebe_1_prv.gif

Näitten kanssa tulee ajeltua... voitte arvata loput  
nixweiss.gif

Häirikkö... Ku laitan kypärän päähän, anarkistiminä ottaa konservatiiviminästä voiton...  
tounge.gif

Harvemmin nuo kotilokuskit riemusta repeää, kun ajelee kaistojen välissä tai muuten pujottelee ruuhkaliikenteessä  
wink.gif

Tää on helppo! Enimmäkseen häirikkönä aiheutan pahennusta, ja pahennuksen määrää lisää vielä että sen aiheuttaja on ylijumalatar  
033102bebe_1_prv.gif

nixweiss.gif
Kyllä se niin taitaa olla, että sitä hakeutuu kaltaistensa joukkoon...  
idea3.gif
biggrin.gif
.. tosin ryhmässä ajellessa usein jättäydyn pois sieltä kärjestä, jotta kaikki naiset ei pyörtyis kaduilla ku tällänen ylijumala ja adonis huristelee siellä  
nixweiss.gif
.. pienemmässä porukassa tai yksin ajellessa tämän kuvitellun ihailun kohteena olo ajaa minut epätoivoiseen häiriköintiin ja suututtamaan muita tiellä liikkujia..  
033102bebe_1_prv.gif
cool.gif

Täytyy myöntää että pikkasen aluks hämmästytti toi ensimmäisen vaihtoehdon johtoasema tossa listassa mut... noh, kukin tyylillään ja kiva että kiksejä saa harrastuksestaan itse kukin.
biggrin.gif

Niin ja oikeestaan se selittäiskin ehkä vähän noita viime ja edellisenä kesänä tuohon naapurustoon ilmestyneiden uus-kustomikuskien runsaslukuistuutta ja toisinaan hymyilyttäviäkin elkeitä...
tounge.gif
:
Vois olla joku sosiologi tai semiootikko sekä ihmeissään että innoissaan tämmöisiä tuloksia lukiessaan...
tounge.gif

Nooh, asiaan.
Neutraalin valitsin aikas itsestäänselvästi. Moottoripyörän laitoin ja sillä pöristelen siksi kun se vaan tuntui silloin siltä ja edelleen on niin sairaan siistiä.
smile_org.gif

Toki siitä nauttii ja sekä tiellä että maastossa fiilis on monesti sellainen euforinen, suupielet korvanipukoissa myhäillen tai jakoavainta muistuttava typerä virne naamalla (mutta onneksi umpikypärän alla piilossa
tounge.gif
). Toisaalta mulle on yksi veen maku mitä ne porukat siellä nissaniensa sisällä tai narskuvien nikejensä päällä miettii. Jos joku mun ajosta happanee niin se on hänen murheensa, enkä nyt erityisiä kiksejä saa vaikka joku pää joskus kääntyykin. Omaksi ilokseni ajelen eikä oma ego miksikään muutu silloin kun vedän kypärän päähän.

Sama kaheli oon kuin ilman mopookin, ei tule mitään Dr. Jekyll/Mr. Hyde -reaktiota. En ole Elvis, mutta kuten moni muukin on todennut, kyllä siinä moni arkinen murhe silti unohtuu kummasti.
sport05.gif

tounge.gif

wink.gif

033102bebe_1_prv.gif

nixweiss.gif
hmm... mäki oon joskus samaan porukkaan eksyny, mutten huomannu minkäänlaista pahennuksen herättämistä. Sen sijaan me ajetaan kaikki aina niin hienosti, että kanssaihmisten tuntemukset kumpuavat suoraan sieluistaan, ollen silkkaa ihastelua ja kunnioitusta
smile_org.gif

Tai näin mä ainakin asian näen
tounge.gif

tounge.gif

wink.gif

033102bebe_1_prv.gif

nixweiss.gif
hmm... mäki oon joskus samaan porukkaan eksyny, mutten huomannu minkäänlaista pahennuksen herättämistä. Sen sijaan me ajetaan kaikki aina niin hienosti, että kanssaihmisten tuntemukset kumpuavat suoraan sieluistaan, ollen silkkaa ihastelua ja kunnioitusta
smile_org.gif

Tai näin mä ainakin asian näen
tounge.gif

Hmm..jonkun rundin olen näitten kaa heittäny, ja täytyy sanoa että nuo tytsyt oli ihan kanoja, ajoivat sääntöjen ja rajoitusten mukaan, toinen kossi ajoi enempi yhdellä kuin kahdella renkalla eli täys keuliva pelle ja toisesta ei ole ees visuaalista omalla mopollaan kun oli vissiin sillä kontannut, niin että se siitä..
tounge.gif

Jaa mää vai: Pahennusta herättävä häirikkö joka ajaa neutraalilla matkamopolla, ylijumalaa tosin ei nähnytkään..
wink.gif

Onhan se tavallaan hyväksyttävää, että aloittaessaan haluaa ajella näytille.

Näillä kilometreillä ja vuosilla vain viimeinen vaihtoehto on oma. Ajelen itse ja itselleni. En ajele näytille ja siten hämmästyn aina, kun joku tulee juttelemaan tai kyselemään –siis muut kun prätkäkansa.
062802moto_prv.gif

Nii...Jumala korkeintaan heteroiden pikkupoikien silmissä...
biggrin.gif
Eli eiköhän tästä jumaluus ole aika kaukana!!! Päät ei käänny kun kukaan ei edes kuule kun lähestyn + olen kohdalla... Perkl...vakiopöntöt
tounge.gif

Ei ollut sitä vaihtoehtoa että kun ne työmatkakilometrit saa vähentää verotuksessa! Että saa vähentää, vaikka se on niin hauskaa - se onkin ainoa positiivinen seikka minkä olen löytänyt verotuksesta.  
062802moto_prv.gif

pahennusta aiheuttava häirikkö. minkäs sille voi jos ihmiset eivät lane splittausta hyväksy. saavat oppia hyväksymään.

muuten neutraali.
sport05.gif

Ehdottomasta pahennusta aiheuttava häirikkö. Mikään ei ole niin hienoa kuin liikennevaloissa irvisteleminen viereisen auton mukuloille, niin että ne alkaa parkumaan ja kuljettajalle tulee paha mieli
mad.gif

Tuntuu ainaki siltä että kaupungissa pyöriessä on pahennusta aiheuttava häirikkö pitää sen verran puhetta tuo yoshin race malli mutta kun pääsen motarille,mutkatielle tai vaikka johonkin motoristien suosimaan kahvipaikkaan niin silloin olo tuntuu siltä että prätkä on ainoa oikea liikkumismuoto.Harmi vaan kun suomen ajokausi on niin lyhyt...
062802moto_prv.gif

Kieltämättä se hienolle tuntuu... ei sillä tavalla että olisin muiden silmissä jotain ihmeellista vaan lähinnä oma sisäinen sankari...

smile_org.gif

Back