• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Koetko ajaessasi olevasi...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja v025ylr
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Koetko ajaessasi olevasi... - Egoilua vai ei?

• Kuin ylijumala/tar, kaikkien ihailun kohde?

Ääniä: 1 50,0%
  • Pahennusta aiheuttava häirikkö?

Ääniä: 0 0,0%
  • Neutraali, ei tunnu missään?

• Pelottaa, entä jos joku näkeekin?

Ääniä: 1 50,0%
  • En edes aja ihmisten ilmoilla?

• Ääniä yhteensä
    2
Vaihtoehto yksi, tosin ei sillä mitään tekemistä sen prätkän kanssa ole. Syntymävika
biggrin.gif
biggrin.gif

Juu, eiköhän nuo naispuoliset vielä ihailevia katseita saa osakseen  
cool.gif

Kun olo on kaikkein Magein, Siistimmältä ei enää vois Näyttää ja Ihailijoita on eniten Ympärillä, niin silloin se vilkku just on jääny päälle tai mopotin sammuu valoihin... niin olivatkos katseet sittenkin huvittuneita  
confused_orig.gif

Pääasiassa kuitenkin jumalainen olo tulee siitä että on lähtenyt toteuttamaan unelmansa ja oikeasti on liikkeellä! Kymmenen vuotta unelmaa ja vuosi toteutusta. Vielä monta vuotta naatiskelua!

Kaksipiippuinen asia tuo jumalainen olotila  
nixweiss.gif

Palleron tiputin 2 kohtaan, vaikka emmin hetken yköskohtaa. Jumaluus on silloin ku kaahaa mutkasta tietä näkymättömiin (tosin silloo kukaa oo edes näkemässä, sekavaa), mut kait se tohon häiriköintii on. Ku keskel yötä kotio tullessa kiihyttelee kotitietä pitkin(30km/h rajotus). saattaahan siina nitro mennä väärää kurkkuun
nixweiss.gif

pahennusta herättää pyörän äänet,,, ainaki vanhemmissa ihmisissä... samoin kun nahkatamineissa menee huoltoasemalle maksamaan, tai kauppaan tms...naiset mulkoilee vihasesti kun taas heidän miehensä
wink.gif

mutta eihän sitä sen takia ajella, ei tietenkään
talktohand.gif

vaan oikeesti: olotila ajellessa, maaseudulla, on aivan mahtava. Mä saatan laulaa hoilottaa oikeen sydämeni-kyllyydestä, umpipotta päässä, ehdottomasti
tounge.gif

ja kerran mun kaveri sanoki mulle ajelu-lenkin päätteeksi: "susta oikeen näkee, että sä nautit ajamisesta".. että oli kiva kuulla. Mutta ajaminen on mulle "henki-ja-elämä".

Neutraalin meni, sillä ei oikein sopivaa ollunna. Ajelen mielummin mutkateitä toinen takana  
biggrin.gif
tulossa perässä vaikka kynnöspellolle  
inlove.gif
. Oman hyvänolon vuoksi minä tätä aloin harrastaa.

Olen kyllä saanut kuulla olevani seksikkään näköinen ajoasussa  
smile_org.gif
, johtuu varmaan ajokengistä.

Meidän talossa olen kyllä pikku poikien silmissä kingi kun teen lähtöä tai tuloa, katsojia riittää  
biggrin.gif
. Hyvä mielihän tulee kun naperot moikkaa ja vastaamisen jälkeen naama loistaa onnellisen näköisenä tien laidassa ja joskus on isäkin heiluttanut poikavauvansa kättä  
biggrin.gif
.

Muuten talon isiä näyttää kiinnostavan ystävien isommat pärrät, kun niitä silloin tällöin pyörähtää, sillä onhan Kulta pikkuinen
biggrin.gif

Oma olotila on neutraali mutta täppä meni pahennusta herättävään kohtaan lähinnä siksi että tuntee olevansa häirikkö viimeaikaisten tapahtumien vuoksi, aika voimakasta on tuo leimaantuminen varsinkin vanhempien, asioita muutenkin taivastelevien ihmisten silmissä. Omat ajotavat eivät ainakaan kaupungissa herätä pahennusta...

Vähän on sekavaa.. välillä hävettää, välillä ei tunnu miltään ja välillä on olo kuin jumalalla. 250cc 2T 2syl rivi.ssä saundit vaihtelee aika runsaasti.. jos ihan hiljaa pitää ajaa jossain keskustassa niin ajan mieluiten niin isoilla vaihteilla, että ääntä ei juurikaan kuulu tai jos kuuluu niin matalaa murinaa (neutraali olo). Sellaisilla "välikierroksilla" 3000-7000rpm. ääni on sitä särisevää 2-tahtia (hävettää). Ja sitten taas kun saa kone kunnolla happea eli 7000+rpm. niin alkaa se 2-rivikin kuulostaa "tehokkaalta" ja desibelit nousee
buttrock.gif
(jumalainen olo) tosin johtuu ehkä siitäkin, että nopeusmittarin neula alkaa jostain syystä värähtämään vähän reippaammin
wink.gif

Ajelin pari kuukautta tuoreella, umpivakiolla 750 F suikalla. Ihan jees pyörä, ei siinä mitään, mutta välillä kun porukalla komoteltiin, niin tuli sellainen "anteeksi kun olen olemassa"-olo. Muilla kun on ns. katu-uskottavuuden(???) nimissä pärrä-lusukeita tms. ärrin-murrin pyöriä. Pää edellä saippualaatikossa. Höh... Noo, mulle tulee taas bandiitti, niin eiköhän tuokin käsittämätön lieveilmiö korjaannu. Saa taas olla normaali pollea perusjuntti
cool.gif

Itseni luokittelen aika neutraaliksi, tosin tässä eräänä päivänä vastaan tullut naispuolinen R1 kuski vaikutti hyvinkin pitkälti tuolta ylijumalattarelta...  
bowdown.gif

Kyllähän busalla lipuminen torin tienoilla saapi pääpät siviileiltä kääntymään. Ja kääntyyhän ne.. virkamiestenkin päät..
tounge.gif

Viime suvi tuli tosiaan cruisailtua noissa kevällä hankkimissani
richanahoissa. Muistuttavat etäisesti noita aitoja kisapukuja, vaikka noita polvipaloja ei sentään ole tullut nurkkajoissa käytettyä.
Ja täällä Porin suunnalla ei kovin moni lisäkseni moisessa kostyymissa ajele
nixweiss.gif
, enämpi liikkuvat noissa hiihtopuvuissa nämä muut paikalliset. Jos nahkaa onkin päällään, ovat enimmäkseen semmottis pappatuna/ custom-tyylisiä vetineitä.
Joten mun kohdaltani oikeutettua oli täpätä ruksi eka ruutuun, luulen ma....
blush.gif

jokkebus@

Häirikkö... Ku laitan kypärän päähän, anarkistiminä ottaa konservatiiviminästä voiton...  
tounge.gif

Harvemmin nuo kotilokuskit riemusta repeää, kun ajelee kaistojen välissä tai muuten pujottelee ruuhkaliikenteessä  
wink.gif

Muiden silmissä oon häirikkö siihen asti ennenku ne tajuaa et naikkonenhan se siellä sarvissa päristelee!

Sit haluan olla vain neutraali ja huomaamaton....

(mikä ei kyllä taida onnistua....
biggrin.gif
)

PÄÄASIA on kuitenkin et itsellä on kivaa ja ajamisesa nauttii....

062802moto_prv.gif
sport05.gif
062802moto_prv.gif
sport05.gif
062802moto_prv.gif
sport05.gif
062802moto_prv.gif

Tää on helppo! Enimmäkseen häirikkönä aiheutan pahennusta, ja pahennuksen määrää lisää vielä että sen aiheuttaja on ylijumalatar
033102bebe_1_prv.gif

Back